FANDOM

No image available
Alaric K. Saltzman
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1968 rok

Miejsce urodzenia

Charlottesville

Status

Żywy

Powiązania
Rodzina

Meredith Sulez (żona)

Pozostałe biograficzne
Pierwsze pojawienie

Walka

Ostatnie pojawienie

Moc przeznaczenia

Jestem psychologiem. Nie takim od kozetki. Jestem badaczem, psychologiem eksperymentalnym. Z Uniwersytetu Duke. Wiecie, tam gdzie zaczęły się badania nad postrzeganiem pozazmysłowym.
—Alaric do Eleny i jej przyjaciół[źródło]
Alaric K. Saltzman to chłopak (później mąż) Meredith Sulez oraz były nauczyciel historii Europy w Liceum im. Roberta E. Lee. Uczęszczał na Uniwersytet Duke, gdzie studiował psychologię oraz postrzeganie pozazmysłowe.

WalkaEdytuj

Alaric zostaje wezwany przed dyrektora Liceum im. Roberta E. Lee i przyjęty, jako nowy nauczyciel historii Europy. Podczas swojej pierwszej lekcji w klasie Eleny, Alaric przedstawił się uczniom oraz nakazał usiąść w kole. Pytał każdego, jaki wpływ śmierć pana Tannera miała na ich klasę. Pod koniec lekcji zaprosił wszystkich uczniów do domu Ramseyów, przy Magnolia Avenue, gdzie mieli odbyć luźną rozmowę na temat niedawnych wydarzeń. Alaric nikogo nie nakłania, jednak później dodaje, że "obecność na imprezie będzie stanowiła połowę ich oceny". Wzbudził on sympatię Bonnie, która od tamtej pory zawsze go broniła, kiedy ktoś powiedział o nim coś złego.

SzałEdytuj

Podczas własnego pogrzebu, ataku psów na ludzi, Elena jest świadkiem, jak Alaric wykonuje tajemnicze ruchy dłońmi. Elena, Stefano i Damon zaczęli mu nie ufać, podejrzewając, że to jego sprawka. Później Alaric hipnotyzuje Caroline i Tylera, aby odtworzyć w ich umysłach twarz sprawcy ataku w baraku. Na Smallwooda hipnoza nie ma żadnego wpływu. Podczas gdy Caroline rozpoznaje Stefano jako sprawcę, ojcowie Vickie Bennett, Tylera i Caroline biorą sprawę w swoje ręce i tworzą plan. Saltzman organizuje kolejną imprezę, żeby zmniejszyć smutek po stracie Eleny oraz choć na chwilę zapomnieć o ostatnich wydarzeniach. W czasie trwania imprezy Merdeith zabiera nauczyciela na poddasze i przedstawia (oficjalnie) go Elenie, Bonnie i Damonowi. Alaric opowiada im o swoich badaniach, jako psycholog i profesor zjawisk nadprzyrodzonych , i mówi, że Stefano jest w niebezpieczeństwie, ponieważ Forbes rozpoznała go jako napastnika. Elena i Damon wraz z Alarickiem, Meredith  Bonnie, zmierzają w miejsce, gdzie miał być Stefano. Saltzman mówi rodzicom, atakującym Stefano, że odpowiedz Caroline nie jest stuprocentowo pewna, że potrzebują dalszych sesji i  na razie nie mogą wymierzać sprawiedliwości na własną rękę. Przed śnieżnym balem Alaric mówi Bonnie, iż ma przeczucie, że coś złego się wydarzy i prosi ją o użycie swojej mocy, w celu namierzenia Innej Mocy. Bonnie niechętnie się godzi, zaprowadzając ich do krypty Thomasa i Honorii Fell. W obecności duch Honorii, zdają sobie sprawę z zagrożenia. Alaric, Meredith, Matt i Bonnie udają się na szkolną potańcówkę, aby wszystkich ostrzec i pomóc miejscowej ludności.

Dusze CieniEdytuj

Z wszystkich kłopotów, które pojawiają się w Fell's Church, Meredith mówi, że Alaric wyjeżdża za granicę, w celu wykonywania badań. Obiecuje Suarez, że wróci, kiedy zdobędzie więcej informacji na temat działalności sił nadprzyrodzonych.

PółnocEdytuj

Alaric na krótko pojawia się w Fell's Church. Wyjeżdża do jakiegoś miasta, aby na prośbę Meredith zebrać informacje o atakujących ich istotach. Elenie i Bonnie udaje się przekazać mu wiadomość (wychodząc ze swojego ciała).

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Alaric to przystojny młody mężczyzna o piwnych oczach i brązowych włosach, nazywanych także piaszczystymi. Jego wygląd jest dość młody, ponieważ ma około dwudziestu trzech lat. W Walce Elena opisuje, że ma chłopięcy uśmiech i budowę sportowca.

OsobowośćEdytuj

Alaric jest miłą, życzliwą oraz chętna do pomocy osobą. Jeżeli wymaga tego sytuacja, potrafi być poważny. Jest bardzo ciekawy, co pokazuje w Walce, wypytując uczniów o szczegóły śmierci pana Tannera.

CiekawostkiEdytuj

  • W książce Alaric ma dwadzieścia parę lat, a w serialu jest w średnim wieku.
  • Jego serialowy odpowiednik też miał dziewczynę Meredith.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki