FANDOM

3x15-07
All My Children
Informacje o odcinku
Data premiery

16 luty 2012

Napisany przez

Evan Bleiweiss & Michael Narducci

Wyreżyserowany przez

Pascal Verschooris

Poprzedni

Dangerous Liaisons

Kolejny

1912

All My Children jest piętnastym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

RZUT MONETĄ - Po rozpoczęciu dnia z zaskakującym odkryciem niedyskrecji ze strony Damona, Elena jest sfrustrowana faktem, że żaden z jej przyjaciół nie zgadza się z nią, co do tego jak powinni zareagować na potężne zmagania rodziny Pierwotnych. Po raz kolejny, mierząc się z przeznaczeniem czarownic rodu Bennet, Bonnie oraz Abby odgrywają rolę w rytuale, mającym za zadanie uspokoić duchy natury. Kiedy Elijah daje Damonowi i Stefanowi niebezpieczne ultimatum, które stawia Elenę w niebezpieczeństwie, zwracają się oni do Alarica i Meredith, by pomogli im w planie, który prowadzi ich do podjęcia strasznego wyboru.

StreszczenieEdytuj

Elena dzwoni rano do Stefana, ale on nie odbiera telefonu. Dzwoni potem do Damona, ale ten ją zbywa. Dziewczyna staje w drzwiach i spotyka Rebekah, która spędziła noc z Damonem. Mówi mu o zaklęciu oraz, że nie chce, by Elijah umarł. Brata popiera Stefan. Elijah „martwi” się o matkę, o czym mówi Rebekah, ale ta wierzy kobiecie w jej prawdziwy powód powrotu. Bonnie próbuje zaklęcia z szałwią, tak jak Esther. Czarownica mówi Elenie, że Pierwotni będą martwi przed północą, bo Esther potrzebuje pomocy księżyca, który będzie w pełni. Elijah przychodzi po Elenę, by jej pokazać miejsce, gdzie kiedyś bytował. Słyszy bicie serca Eleny i wie, że ona kłamie. Pierwotny dowiaduje się prawdy. Chwyta Elenę i wpada do otworu, który sam robi. Damon rozmawia przez telefon z Alaricem. Ten mówi mu, że Rebekah powiedziała, co robili ubiegłej nocy. Nie może też rozmawiać, bo jest z Meredith. Lekarka mówi, że po jego ranach nie można stwierdzić kim był napastnik. Sądzi, że był to wampir. Gdy rozmawiają, przerywa im Klaus i Kol. Kol przygląda się Meredith. Esther spotyka się z Bonnie i Abby. Rebekah pilnuje Eleny. Elijah spotyka się z braćmi Salvatore. Mówi im, że jedynym sposobem, by powstrzymać jego matkę jest złamanie linii Bennettów, z której ona czerpie moc. To jest warunkiem, by Elena żyła. Stefan myśli co zrobić. Damon oznajmia mu, że jego plan to wbić sztylet w Elijah, wtedy wszyscy umrą, a Esther będzie bezpieczna. Klaus próbuje porozmawiać z Caroline. Kol podrywa Meredith, w jej obronie staje Alaric. Kobieta wbija sztylet Kolowi, co za tym idzie reszta rodzeństwa pada martwa, poza Klausem, który czuje tylko ukłucie. Orientuje się co zaszło i ratuje Kola i resztę rodzeństwa. Rebekah chce złapać Elenę, ale ta ucieka tam, gdzie wampiry nie mają wstępu. Meredith zabiera Alarica do swojego domu. Daje mu lód i mówi, że może mieć złamane żebro. Salvatore'owie rzucają monetą, który z nich uratuje dziewczynę, a tym samym ona go znienawidzi. Rebekah chce podpalić Elenę, ale ta mówi jej, że wie dlaczego to robi. Gdy księżyc jest prawie wysoko nadchodzą Pierwotni. Esther mówi Finnowi, że jest bezpieczna w pentagramie, gdzie oni wejść nie mogą. Kiedy zaklęcie nie działa, Esther i Finn znikają. Stefan mówi o planie Bonnie. Damon zabija Abby. Rebekah mówi Elenie, że Salvatore'owie rozwiązali problem, zmieniając matkę Bonnie w wampira. Caroline nie wpuszcza Eleny, by pocieszyła Bonnie. Abby jest w trakcie przemiany. Stefan mówi bratu, że przegrał rzut monetą i to on powinien przemienić Abby. Elena znajduje list napisany do niej przez Elijah. Okazuje się, że tubylcy, zasadzili sadzonkę dębu białego, który może zabić Pierwotnych. Odkrywa to Rebekah ze znaczków na ścianie i mówi o tym Elijah. Alaric budzi się w nocy w domu Meredith. Gdy znajduje sztylet, kobieta do niego strzela.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • The Civil Wars - Poison & Wine
  • Civil Twilight - Fire Escape
  • We Were Promised Jetpacks - Medicine
  • Dum Dum Girls - Teardrops On My Pillow
  • Ume - Rubicon
  • Kevin Daniel - Guarded

CytatyEdytuj

Elijah: Słyszę bicie twojego serca. Podskakuje zawsze, gdy jesteś wobec mnie nieuczciwa. Okłamałaś mnie na balu i okłamujesz mnie teraz.

Elena: Elijah znalazł sposób, by utrzymać mnie przy życiu. A teraz ja jestem na jego miejscu i mam tak po prostu pozwolić by umarł?

Damon: Dołączysz do mojego zwycięskiego drinka?
Stefan: Powinniśmy się wstrzymać, dopóki Klaus żyje.

Kol: Nasza siostra jest ladacznicą, ale przynajmniej się bawi. Potrzebuję rozrywki.
Klaus: Na co czekasz? Leć, zabaw się.
Kol: Nie jest fajnie bawić się samemu. Dołącz do mnie, Nik. To ostatnie co możesz zrobić, oprócz wbicia mi sztyletu w serce.
Klaus: Okej. Czemu nie. Nie miałem okazji, żeby wczoraj się upić, bo zachciało ci się mordować randkę Rebekah.

Klaus: Czyż nie jest wspaniała?
Kol: Wygląda znakomicie, odchodząc od ciebie.
Klaus: Wezmę to jako wyzwanie.

Kol: Cudownie. Utknęliście tu, podczas gdy ulubiony syn robi za ofiarną owieczkę. Ależ ty jesteś patetyczny, Finn.
Esther: Bądź cicho, Kol. Twój brat zna cnoty, jakich nie możesz sobie wyobrazić.

Rebekah: Jeśli nie zamkniesz buzi, następną rzeczą, która z niej wyleci, będą twoje zęby.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki