FANDOM

33.png
Always and Forever
Informacje o odcinku
Data premiery

3 październik 2013

Napisany przez

Julie Plec & Michael Narducci

Wyreżyserowany przez

Chris Grismer

Poprzedni

The Originals

Kolejny

House of the Rising Son

Always and Forever jest pierwszym odcinkiem The Originals.

OpisEdytuj

KLAUS MIKAELSON, PIERWOTNA HYBRYDA WAMPIRA I WILKOŁAKA, POWRACA DO NOWEGO ORLEANU W SPIN-OFF’IE “THE VAMPIRE DIARIES” – Klaus Mikaelson, pierwotna hybryda wampira i wilkołaka, powrócił do paranormalnej kolebki życia, jaką jest Francuska Dzielnica Nowego Orleanu – miasta, które jego rodzina pomogła zbudować 300 lat temu. Elijah, zdeterminowany by pomóc bratu, zostawia swoją siostrę Rebekę i podąża za Klausem. Elijah dowiaduje się, że piękna i buntownicza wilkołaczyca, Hayley – jednorazowa miłostka Klausa – wpadła w ręce potężnej czarownicy Sophie Deveraux. Gdy Sophie wyjawia zmieniającą ich życie informację, Elijah zdaje sobie sprawę, że Pierwotna rodzina może dostać drugą szansę na człowieczeństwo i odkupienie. Jednak Klaus jest bardziej zaintrygowany niedawnym spotkaniem ze swoim byłym protegowanym, Marcelem, charyzmatycznym i diabolicznym wampirem, który teraz ma całkowitą kontrolę nad nadnaturalnymi mieszkańcami Nowego Orleanu. Klaus oświadcza, że odzyska to, co kiedyś należało do niego – siłę, miasto i rodzinę.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Sharon Jones & The Dap-Kings - This Land Is Your Land
  • Kermit Ruffins - Wake Up Neesie
  • TV On The Radio - New Cannonball Blues
  • Josh Dion - Hard Heart
  • Olafur Arnalds - Sudden Throw

CytatyEdytuj

Marcel: Dla tych, co myślą o dołączeniu do tego swego rodzaju buntu. Moje zasady jasno określają, że czarownice nie mogą praktykować magii we [francuskiej] dzielnicy, a mimo to mały ptaszek wyśpiewał mi, że Jane Anne wysmażyła jakiś magiczny przysmak. Mam dla ciebie szybką grę w pytania i odpowiedzi. Mój stary hybrydzi przyjaciel Klaus pojawił się znienacka i pytał nie o kogo innego, jak Jane Anne. Masz może jakiś pomysł, dlaczego?
Sophie: Nie wiem. Czarownice nie mieszają się w sprawy wampirów.
Marcel: Mmmm. Tak to byłoby dość głupie posunięcie, co do tego nie ma wątpliwości. Powiem Ci, dlaczego. Wracaj do tej swojej restauracji, gotuj swoje słynne gumbo i uszczęśliwiaj nim turystów. Zabrać ciało.
Sophie: Nie, zostawcie je! Zostawcie! Marcel!
Marcel: Zatrzymam sobie ciało twojej siostry na wypadek, gdyby ci się jednak przypomniało, czemu Klaus jest w mieście.
Sophie: Marcel, proszę cię, jej ciało nie zazna spokoju.
Marcel: To już nie mój problem.

Marcel: Skoro chcesz rozmawiać, to rozmawiaj. Mam sprawy do załatwienia.
Elijah: Widzę, że nabrałeś pewności siebie przez ostatnie stulecie, czyż nie?
Marcel: Ja? Powiedziałbym, że to ty i twój brat zrobiliście się zarozumiali. Przychodzicie do mojego miasta, jakby było ono waszą własnością.
Elijah: Kiedyś tak było naszą i byliśmy tutaj dość szczęśliwi, chociaż, o ile dobrze pamiętam, nigdy nie potrafiliśmy kontrolować tych nieznośnych czarownic we Francuskiej Dzielnicy. Jak ty to robisz?
Marcel: Twój brat zadał mi to samo pytanie i dałem mu tę samą odpowiedź - to moja sprawa. Wszystko we Francuskiej Dzielnicy jest moją sprawą. Klaus przybywa do miasta i udaje miłego, później patrzy z wyrzutem, jakbym ukradł mu jeden z jego głupich obrazów, a następnie wścieka się jak mała zołza i gryzie jednego z moich.
Elijah: W takim razie przepraszam, za karygodne zachowanie Klausa. Domyślam się, że wiesz, iż to ugryzienie zabije twojego przyjaciela w ciągu kilku dni. Chociaż krew Niklausa mogłaby go uzdrowić.
Marcel: Co?
Elijah: Najwyraźniej krew hybrydy leczy ugryzienie wilkołaka. Przydatna, gdy jest przedmiotem negocjacji.
Marcel: O jakich negocjacjach mówimy?
Elijah: Zwrócisz ciało czarownicy Jane-Anne i pozwól im ją pochować.
Marcel: Dlaczego tak ci zależy na czarownicach?
Elijah: To już moja sprawa, prawda?

CiekawostkiEdytuj

Wideo promująceEdytuj

The Originals Season Premiere (Promo Comic Con 2013)01:29

The Originals Season Premiere (Promo Comic Con 2013)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki