FANDOM

Rozbuduj!

250px-Ansel.png
Ansel
Informacje biograficzne
Data urodzenia

X wiek

Miejsce urodzenia

Nowy Świat

Gatunek

Duch

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Niklaus Mikaelson (syn)
Cary (daleki krewny)
Hope Mikaelson (wnuczka)

Związki

Esther (X w.)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Mikael (jako wilkołak)
Klaus (jako wilkołak po raz drugi)

Aktor/ka

Lloyd Owen

Pierwsze pojawienie

The Wheel Inside the Wheel

Ostatnie pojawienie

Chasing the Devil’s Tail

Ansel był wilkołakiem mającym romans z Esther, którego owocem był Niklaus. Został wskrzeszony przez Esther zanim upadła Druga Strona. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku The Wheel Inside the Wheel. Zostaje zabity przez Klausa w odcinku Chasing the Devil’s Tail.

HistoriaEdytuj

Ansel żył w 10 wieku jako przywódca paczki wilkołaków w kraju, który obecnie jest Mystic Falls. Potężny szef Ansel był znany jako wilk starych sposobów. W pewnym momencie w latach 900, na terytorium Nowego Świata przybywa nowa rodzina, wiking Mikael i jego żona, wiedźma Esther. Przybyli oni ze swoją przyjaciółką, potężną czarownicą- Ayaną i dwójką dzieci- Freyą i Finn'em. Po śmierci swojej córki przez zarazę, Mikaelson'owie przenieśli się do Europy. Szybko zintegrowali się z życiem wsi, a ich spoko trwał przez następne kilka lat.

Pamiętniki wampirówEdytuj

W odcinku Klaus został po raz pierwszy wspomniany przez Elijah. Pierwotny powiedział Elenie o prawdziwej naturze Klausa. Po tym, jak Mikael dowiedział się, że Esther miała romans z Anselem, zabił go oraz całą jego rodzinę, co rozpętało wojnę między wampirami a wilkołakami, która trwa do dziś.

W Ordinary People, Rebekah rozmawia z Eleną o historii Pierwotnych. Potwierdza, że po tym, gdy Mikael dowiedział się o romansie Esther zamordował wilkołaki, w tym ojca Klausa.

The OriginalsEdytuj

Sezon 1Edytuj

W Reigning Pain in New Orleans, Elijah wspomina, że ojciec Klausa był alfą w jego paczce wilkołaków.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najstarszym znanym wilkołakiem w serii.
  • Śmierć jego oraz jego rodziny jest powodem wojny między wampirami a wilkołakami.
  • Jego linia jeszcze istnieje.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki