FANDOM

303VampireDiaries0584.png
Apartament Stefana
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Stefan Salvatore (dawniej)

Typ

Apartament (opuszczony)

Miasto

Chicago

Apartament Stefana znajduje się w Chicago, nieopodal szkoły z internatem dla dziewcząt. w latach 20-tych XXw. zamieszkiwał go Stefan Salvatore. Pojawił się jedynie w odcinku The End of The Affair.

HistoriaEdytuj

Stefan Salvatore mieszkał w tym apartamencie, kiedy prowadził tryb życia Rozpruwacza. Zabijał wówczas wielu ludzi, a ich nazwiska spisywał na ścianie w schowku, by móc napawać się ich śmiercią przez dłuższy czas. Nieopodal mieszkania wampira znajdowała się szkoła dla dziewcząt, którą zamknięto z nieokreślonych przyczyn.

Sezon 3Edytuj

W The End of The Affair, Damon i Elena pojawiają się w apartamencie. Wampir pokazuje swej towarzyszce listę ofiar swego brata i zostawia ją w jego mieszkaniu, a sam udaje się na poszukiwania Stefana. Po pewnym czasie Klaus przyprowadza do apartamentu młodszego z Salvatorów i każe mu zajrzeć do schowka, by przypomnieć sobie, co pisał na ścianie. Tam mężczyzna zastaje przestraszoną Elenę i odciąga uwagę Pierwotnego od małego pomieszczenia.

CiekawostkiEdytuj

  • Lista ofiar Stefana znajdowała się w schowku na alkohol, który w czasach prohibicji był zabroniony.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki