FANDOM

Czemu czuję się, jakbyśmy byli na próbie wesela Caroline?
—Matt o balu.[źródło]
Bal maturalny to bal klas kończących edukację w Mystic Falls High School, który odbył się w odcinku Pictures of You. Na zewnątrz budynku można było obejrzeć projekcję zdjęć uczniów z ich kolejnych lat nauki w MFHS.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Elena odbiera ze sklepu sukienkę Caroline i zakłada ją na bal. Wściekła Forbesówna prosi o przysługę Klausa, który pomaga jej.
  • Bracia Salvatore starają się przywrócić Elenie człowieczeństwo, ale ich próby spełzają na niczym.
  • Bonnie spotyka Gilbertównę po raz pierwszy od odzyskania świadomości i jest przerażona stanem przyjaciółki. Wychodzi na zewnątrz, gdzie zastaje Jeremy'ego (w rzeczywistości jest to iluzja Silasa) i tańczy z nim.
  • Elijah obiecuje Rebekah, że lekarstwo będzie jej, jeśli podczas balu ani raz nie użyje swych wampirzych zdolności.
  • Stefan uspokaja Caroline, która przychodzi na bal wciąż wściekła na Elenę. Dziewczyna pociesza go i zapewnia, że kiedyś znajdzie nową miłość.
  • Tańcząc z Mattem, Rebekah wyznaje mu, że pragnie być człowiekiem takim jak on.
  • Caroline wraca do domu wcześniej i spotyka tam Tylera.
  • Królem i królową balu zostają Matt i Bonnie, co wzbudza zazdrość Rebekah oraz złość Eleny.
  • Silas oszukuje braci Salvatore, za każdym razem podszywając się pod drugiego z nich, a następnie unieszkodliwia ich.
  • Rebekah ostrzega Matta, że Elena coś knuje.
  • Gilbertówna atakuje Bonnie, ale czarownica używa ekspresji i wywołuje u przyjaciółki ogromny ból. Bennettówna traci kontrolę i wychodzi na zewnątrz.
  • Elena gryzie April. Dziewczyna umiera, a jedynym, co może jej pomóc jest wampirza krew. Matt prosi Rebekah o pomoc. Mikaelsonówna rezygnuje z lekarstwa, wiedząc, że tak wykaże się większym człowieczeństwem.
  • Silas pojawia się obok Bonnie i namawia ją do pomocy. Dziewczyna wpada w szał i powoduje duże zniszczenia. Kiedy uspokaja się, Elena ją kąsa, ale nagle wypluwa krew czarownicy i zaczyna się dusić. Bennettówna łamie jej kości za pomocą ekspresji. Powstrzymują ją dopiero bracia Salvatore.
  • Przybierając ciało Rebekah, Silas odbiera lekarstwo Elijah.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki