FANDOM

The Vampire Diaries S03E21 720p KISSTHEMGOODBYE NET 0274.png
Before Sunset
Informacje o odcinku
Data premiery

3 maj 2012

Napisany przez

Charlie Charbonneau & Daphne Miles

Wyreżyserowany przez

Chris Grismer

Poprzedni

Do Not Go Gentle

Kolejny

The Departed

Before Sunset jest dwudziestym pierwszym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

DZIEŃ BEZ WAMPIRA - Klaus działa według swojego planu opuszczenia miasta razem z Eleną, ale napotyka opór ze strony niespodziewanego nowego wroga. Bonnie prosi Abby o pomoc przy trudnym zaklęciu. Spirala wydarzeń wymyka się spod kontroli i Elena jest zdeterminowana, aby chronić Caroline, Damona i Stefana. Pozyskuje przy tym pomoc Tylera. W tym samym czasie Bonnie i Jeremy decydują się podjąć przerażające ryzyko, aby mieć pewność, że jej zaklęcie jest skuteczne. Damon i Stefan odbywają zaskakująco szczerą rozmowę na temat ich przyszłości.

StreszczenieEdytuj

Alaric siedzi w szkole. Słyszy jak wchodzi do niej Caroline i rozmawia przez telefon z Tylerem, który pakuje rzeczy Klausa. Caroline spotyka w szkole Rebekah i razem sprzątają po imprezie. Alaric łapie dziewczynę, chce jej wbić kołek, ale ratuje ją Caroline. Obie wbijają kołek Ricowi, ale go nie zabija. Caroline próbuje uciec samochodem, ale tam łapie ją Alaric. Wszystko widzi Rebekah. Elena i Jeremy malują pokój Ricka. Podziwia ich Stefan. Rebekah mówi Klausowi co się stało z Alaricem. Klaus nie chce wyjechać bez Eleny. Mówi o tym siostrze i kłócą się, ponieważ ona nie popiera tej decyzji. Stefan dowiaduje się co zaszło. Okazuje się, że Damon uratował Bonnie. Rick dzwoni do Eleny i mówi jej, że ma Caroline. Chce, by ta przyszła do szkoły, ale nie mówiła o tym nikomu. Jeremy otwiera drzwi, a przed nimi stoi Klaus. Chce, by ten go zaprosił do środka, ale neguje to Stefan. Damon zamyka mu drzwi przed nosem, gdy ten chce doppelangera. Klaus się wścieka, bo nie może wejść do domu. Demoluje go. Elena przychodzi do szkoły i widzi torturowaną Caroline. Stefan mówi Klausowi, gdzie jest Elena. Sugeruje, by ten pozbył się w jakiś sposób Alarica. Klaus radzi Salvatorom i Bonnie, by do zachodu słońca uporali się z nauczycielem. Alaric wiąże buzię Caroline namoczoną szmatką w werbenie. Chce, by Elena zabiła kołkiem wampirzycę.W pokonaniu Ricka, Bonnie prosi Abby. Klaus uważa, że Elena powinna wybrać Stefana. Bonnie z pomocą Abby chce zmumifikować Alarica, tak jak ta Michaela. Abby mówi córce, by zmumifikować wampira musi zatrzymać serce człowieka. Bonnie chce zatrzymać serce Jeremiego, gdyż ten ma pierścień. Czarownica na lokalizatorze pokazuje Damonowi, gdzie jest Elena i Caroline. Bonnie daje Salvatorom i Klausowi fiolkę ze swoją krwią , gdy ją wypiją połączą się z nią. Rick przypomina Elenie w co wierzyli jej rodzice. Daje jej kołek, by zabiła Caroline. Ta chce go wbić Saltzmanowi, ale ten ją powstrzymuje. Oblewa go werbeną i uwalnia przyjaciółkę. Salvatorowie próbują unieszkodliwić Alarica, ale ten ich pokonuje. Klaus łapie za serce Rica. Elena grozi Ricowi, że się zabije. Gdy ten na chwilę spuszcza z oczu Klausa, ten łapie dziewczynę i znika. Klaus spuszcza z Eleny krew. Gdy Damon się budzi widzi Alarica. Ten mówi Salvatorom o planie Klausa. Kiedy Elena umrze, zginie także Alaric, bo ich życie jest powiązane przez czarownicę podczas zaklęcia. Tyler próbuje uwolnić Elenę , a widzi to Klaus. Dowiaduje się, że już nie są połączeni z mieszańcem. Gdy Tyler walczy z Klausem, pojawiają się Salvatorowie i mu pomagają. Stefan trzyma Pierwotnego przez co zostaje zmumifikowany. Bonnie przywraca do życia Jeremy'ego. Bracia odprowadzają Elenę do domu. Mówią jej, że jadą wrzucić ciało Klausa do oceanu. Elena spotyka w kuchni swoich przyjaciół, którzy chcą uczcić pozbycie się Klausa. Alaric zwołuje spotkanie Rady. Mówi wszystkim kim są dzieci pani Burmistrz i szeryf Forbes. Bracia obiecują sobie, że jeśli Elena wybierze, któregoś z nich ten drugi opuści miasto. Gdy Jeremy idzie wziąć prysznic Elena upada na podłogę. Krwawi z nosa.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • The Gods Of Macho - Reno
  • Middle Class Rut - Start To Run
  • Analogue Revolution - Light
  • We Were Promised Jetpacks - Act On Impulse
  • James Carrington - Ache

CytatyEdytuj

Jeremy: Czego ty, do diabła, chcesz?
Klaus: Czy tak obchodzi się z gościem?
Stefan: Co tu robisz, Klaus?
Klaus: Zacznijmy od tego, że młody Jeremy mógłby wykazać się dobrymi manierami i zaprosić mnie do środka.

Klaus: Tak, wiem wszystko o niezniszczalnym tworze mojej matki i właśnie dlatego tu jestem. Wyjeżdżam z miasteczka i tylko muszę zabrać kilka rzeczy potrzebnych na wycieczkę. Zapasową oponę, latarkę, sobowtóra...

Alaric: Nawet nie zasługujesz na to, by żyć.

Klaus: Prosisz mnie o to, bym udał się na pewną śmierć.

Rebekah: Powinieneś być martwy.
Alaric: Jestem.

Rebekah: Jest silniejszy, Nik. Zbyt silny. Musimy wyjechać. Teraz.

Alaric: Mam Caroline. Jeśli chcesz utrzymać ją przy życiu to potrzebuję, żebyś wsiadła do samochodu i teraz tu przyjechała. Jeśli powiesz o tym komuś, to ją zabiję.

Klaus: Zabiorę Elenę i już nas nie ma.
Rebekah: Zapomnij o Elenie! Nie potrzebujesz więcej już głupich hybryd.

Rebekah: Będziemy siebie nawzajem chronić, tak jak zawsze to robiliśmy. Zawsze i na zawsze, Nik. (...) W porządku, ufaj swoim hybrydom bardziej niż swojej rodzinie. Pozwól, aby twoja nienawiść sama Cię zabiła. Zobaczymy, czy Ci zależy.

Klaus: I to sprawia, że jesteś jej lepszą opcją. To wstyd. Nie jest Elenie łatwo dostrzec, to znaczy osobiście myślę, że marnuje swój czas z Damonem.

Stefan: Damon i ja przeszliśmy przez piekło o wiele gorsze niż twoje.

Klaus: Ja stworzyłem waszą linię krwi, zatem jestem odpowiedzialny za wasze życia. I Tylera, Caroline. I oczywiście Abby.
Damon: Albo kłamiesz, żeby uratować swój tyłek.
Klaus: Nie kłamię. Śmiało, przekonajcie się. Pozwólcie nauczycielowi mnie zabić. Będziecie wszyscy martwi wcześniej lub później.

Tyler: Nie jestem już twoim chłopcem na posyłki.
Klaus: Jak przerwałeś więź?
Tyler: Poprzez łamanie każdej kości w swoim ciele po sto razy dla dziewczyny, którą kocham.
Klaus: To niemożliwe.
Tyler: Na pewno? A może prawdziwa miłość jest silniejsza niż fałszywa lojalność. Ale co ty możesz o tym wiedzieć?

Elena: Jeśli wybiorę jednego z Was, stracę drugiego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki