FANDOM

Bractwo.png
Bractwo Pięciu
Informacje o grupie
Przywódca(y)

Alexander

Członkowie

Alexander
Vicente Cruz
Connor Jordan
Przyjaciel Connora
Galen Vaughn
Jeremy Gilbert

Gatunki

Łowcy

Status

Wymarły

Cel

Zabić Silasa

Pierwsze pojawienie

Memorial

Ostatnie pojawienie

Home

Bractwo Pięciu jest to grupa wysoko uzdolnionych łowców wampirów składająca się z pięciu członków. Klaus oraz jego rodzeństwo natknęli się na nich po raz pierwszy w XII wieku, kiedy to podążali za Normanami.

HistoriaEdytuj

XII wiekEdytuj

Reb.png

Rebekah i Alexander

Klaus i jego rodzeństwo podążali za Normanami po podbiciu przez nich Południa. W jednej z włoskich wiosek natknęli się na utalentowaną wspólnotę łowców wampirów. Nie bali się oni mówić o swej misji, demaskowali wampiry na oczach ludzi i nawoływali ich do współpracy.

Alexander stał na czele Pięciu, co z pewnością wpłynęło na uczucie, które szybko narodziło się między nim a Rebeką. Pierwotna straciła dla niego głowę, a Klausowi i Elijah nie pozostawało nic innego, jak tylko obserwować rozwój romansu.

Reb2.png
Początkowo wspólne uczty z Alexandrem okazywały się być pomocne - łowca stanowił doskonałe źródło informacji, pozwalał kontrolować sytuację i zdobywać wiedzę łowców. Niestety, pewnej nocy okazało się, że Braterstwo Pięciu nie było tak ślepe jak wydawało się wampirzemu rodzeństwu.
Reb3.png
Gdy Rebekah pewnej nocy zabawiała się z Alexandrem i planowała z nim ślub, sprytny łowca zastawił na nią i resztę jej rodziny pułapkę - wraz ze swoimi braćmi zasztyletował Pierwotnych. Na szczęście nie znali oni prawdy o Klausie, na którego magia białego dębu nie mogła pomyślnie wpłynąć. Rozwścieczona hybryda zabiła wszystkich łowców i uwolniła rodzeństwo. Największy żal Klaus miał do swojej siostry, nie rozumiał, dlaczego bardziej zaufała obcemu człowiekowi niż jemu. Okazało się, że Alexander wyjawił jej sekret tajemniczych symboli na jego ciele.
Reb4.png
Pełniły one funkcję mapy, mającej zaprowadzić ich do broni mogącej rozwiązać problem wampirów. Mapa na ciele łowców nie była jednak kompletna, powiększała się z zabijaniem kolejnych wampirów. Klucz do niej stanowił miecz łowcy, a tajemniczą bronią okazało się lekarstwo odwracające przemianę w wampira. Niestety Pierwotni dowiedzieli się o wszystkim za późno. Mapy zaczęły znikać z ciał zabitych łowców, a przez kolejnych 900 lat nie było słychać o żadnym nowym z podobnymi znakami na ciele. Pogrążona w rozpaczy Rebekah nie mogła jednak znienawidzić Alexandra, ani tym bardziej o nim zapomnieć, dlatego pochowała jego ciało wraz z mieczem w miejscu, gdzie zaplanowali ślub - w kościele San Vittore w Brienno.

XXI wiekEdytuj

Znani członkowieEdytuj

XII wiekEdytuj

XIX wiekEdytuj

XXI wiekEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki