FANDOM

BOT (2).png
Break On Through
Informacje o odcinku
Data premiery

22 marzec 2012

Napisany przez

Rebecca Sonnenshine

Wyreżyserowany przez

Lance Anderson

Poprzedni

1912

Kolejny

The Murder of One

Break On Through jest siedemnastym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

HISTORIE RODZINNE - Wiek po pierwszym spotkaniu, Damon i Sage spotykają się ponownie podczas ceremonii odnowienia mostu Wickery. Salvatore jest zaskoczony powodem powrotu wampirzycy oraz zadowolony z jej niebywałej metody, pomagającej mu odkryć, co kombinuje Rebekah. Abby przechodzi ciężki okres, dostosowując się do nowej rzeczywistości, mimo starań ze strony Bonnie i Caroline. Kiedy Damon informuje Elenę o ostatnich zmaganiach Stefana, ta prosi go o pomoc w ocaleniu jej przyjaciela, znajdującego się w niebezpieczeństwie, mając nadzieję, że przybliży to Stefana do swojego człowieczeństwa. Ostatecznie, kiedy Damon odkrywa nową sekretną broń, wtajemnicza w to Stefana.

StreszczenieEdytuj

Meredith poddaje Alarica badaniu. Chce sprawdzić, czy coś mogło wpłynąć na jego zachowanie. Ric widzi się w lusterku w tomografie. Twarz, którą widzi inaczej reaguje niż on. Woła Meredith, ale zamyka oczy i wszystko znika. Salzman sam rezygnuje z pierścienia i oddaje go Elenie. Elena kłóci się z Damonem o picie ludzkiej krwi przez Stefana. Caroline przynosi ze szpitala krew dla matki Bonnie. Dziewczyna nie wie jak pomóc matce. Alaric, Meredith i Damon zjawiają się na odnowieniu mostu Wickery. Damon spotyka tam Sage. Wampirzyca pyta Rebekah o Finna. Elena spotyka Stefana jak ten nalewa krew z torebki do szklanki. On mówi Elenie co się stało z Samanthą. Sage mówi Damonowi, że Finn ją zmienił, bo ją kochał. Instruuje Damona, by wniknął do umysłu Rebekah i sprawdził czego chce. Caroline rozmawia z Jamie. Chłopak nie może się pogodzić z tym, co przytrafiło się Abby. Do Caroline dzwoni Elena z prośbą o pomoc w sprawie Rica. Ric przegląda raporty policyjne. Mówi kobiecie, że to on zabił jej kuzyna Logana. Damon znajduje Stefana pijącego ludzką krew. Ten pyta, co powiedział Elenie. Jamie rozmawia z Bonnie. Gdy rozpala w kominku, wchodzi Abby i go przytula. Nie wytrzymuje i gryzie chłopaka w szyję. Sage zauracza pianistę i pije jego krew. Damon tańczy z Sage. Wampir proponuje Rebekah wspólne picie krwi z pianisty, ona wgryza się w szyję, a on w rękę. Damon całuje Rebekah. Abby jest wściekła, że prawie zabiła Jamiego. Alaric daje Elenie numery kont i testament. Mówi dziewczynie, gdzie jest jego obrączka ślubna. Bonnie chce mu pomóc. Damon śpi z Rebekah. Sage wnika do jej umysłu i dowiaduje się o co jej chodzi. Pod prysznicem całuje Damona i pokazuje mu w umyśle scenę z panią burmistrz. Damon odnajduje księgę ze starej firmy w archiwach rodzinnych. Stefan opowiada Elenie o Samantha. Okazuje się, że zabić można kogoś, nawet jeśli nie nosi się już  pierścienia. Alaric jest sam w domu z Meredith. Sage mówi Damonowi, że Rebekah właśnie wyszła. On wspomina jej, że w 1912 roku, wycięto las, a najlepsze drzewo było z dębu białego, z którego zbudowano most Wickery. Damon mówi Sage czego się dowiedział. Ona grozi mu, jeśli ten tknie Finna. Elena rozmawia ze Stefanem. Szukając obrączki znajdują w szufladzie Rica zdjęcia jego ofiar i listę Założycieli. Sage znika z domu Salvatorów. Alaric rzuca się na Meredith, ale ta ucieka do łazienki. Rebekah pali drewno z mostu. Damon mówi Sage, że go wystawiła. Wampir informuje ją co chce zrobić Finn i co zrobiła ich matka. Gdy Stefan odprowadza Elenę, coś podejrzewa i sprawdza dom. Gdy Ric widzi nóż chce go użyć na dziewczynie, ale wtedy unieszkodliwia go Stefan. Elena znajduje w łazience zakrwawioną Meredith. Stefan daje jej swoją krew. Nie mogąc się powstrzymać na widok zakrwawionej lekarki- wychodzi. Ric budzi się rano i niczego nie pamięta. Pilnuje go Damon. Saltzman pyta o Meredith. Bonnie daje Elenie zioła, które mają pomóc Alaricowi. Czarownica wybacza Elenie. Caroline pracuje w ogrodzie razem z Jamie. Dziewczyna prosi Abby , by nie zostawiała Jamiego i Bonnie. Elena dzwoni do Jeremy'ego. Stefan pije za swoją kontrolę. Damon przynosi do domu tablicę z drzewa, na której jest nazwa mostu. Okazuje się, że tablicę zrobiono z drzewa dębu białego.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Telekinesis - Country Lane
  • Awolnation - Guilty Filthy Soul
  • The Kills - Future Starts Slow
  • Rosi Golan - Can't Go Back

CytatyEdytuj

Elena: Coś strasznego przydarzyło się Alarickowi.

Rebekah: Co się stało z imprezą?
Sage: Właśnie się zaczęła.

Damon: (do Rebeki) Wiesz jak mówią - dwoje to towarzystwo, troje to impreza.

Meredith Fell: Nie jesteś sobą, Alaric!
Alaric: Otwieraj te drzwi!

Damon: Chodźmy zabić kilku Pierwotnych!

Elena: Meredith mówi, że wszystko jest w normie.
Alaric: Cóż wszystko jest w normie, ponieważ ze mną jest wszystko w porządku. Nie zabiłem Briana Walters'a, nie zabiłem Billa Forbes'a. I jestem piekielnie pewny tego, że nie pchnąłem się nożem w brzuch.

Stefan: Coś mnie ciekawi. Jak na kogoś, kto przez 1000 lat był o krok od każdego byłeś przygotowany na coś takiego?

Sage: Nienawidzę jej. Chyba się nie przyjaźnicie?
Damon: Nie. Uprawiamy seks z nienawiści.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki