FANDOM

Bree była czarownicą, kochanką Damona Salvatore oraz przyjaciółką Alexia Branson i Lee.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo na temat historii Bree, z wyjątkiem faktu, że kochała się w Damonie Salvatore, kiedy była jeszcze na uniwersytecie. W późniejszym czasie wampir, szukając sposobu by uratować Katherine z grobowca, próbował przekonać Bree by mu pomogła, jednak ona tego nie zrobiła.

Po nieudanej próbie otwarcia groty, Damon zerwał z Bree. Później czarownica otworzyła własny bar i zaprzyjaźniła się z inną dwójką wampirów, Lexi i Lee.

Sezon 1Edytuj

Bree pojawia się po raz pierwszy w Bloodlines, kiedy to Damon wraz z Eleną przychodzą do jej baru. Podczas gdy Damon rozmawia ze swoją towarzyszką, czarownica kontaktuje się z Lee, ponieważ Salvatore zabił wcześniej jego dziewczynę, Lexi. Pod koniec odcinka Bree zostaje zabita przez Damona.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Nieśmiertelność - duch jest nieśmiertelny, będzie istniał zawsze i nigdy nie umrze.
  • Opętanie - duch może manipulować sobą tak, by sprawiać wrażenie osoby żywej duszą, umysłem oraz ciałem.
  • Teleportacja - duchy, dzięki nadprzyrodzonym mocom, mogą przenosić się z jednego miejsca do drugiego.
  • Nienamacalność - duchy nie mogą mieć fizycznego kontaktu z światem żywych, jeśli nie mają wystarczająco mocnego punktu zaczepienia w postaci medium.
  • Zdolności czarownic - jeżeli duch umiera jako czarownica, posiada umiejętności magiczne.

Poprzez wykorzystanie sił nadprzyrodzonych oraz potęgę żywiołów, czarownice posiadają wiele magicznych zdolności. Dzięki doświadczeniu oraz odpowiedniemu treningowi, ich moce się umacniają.

  • Opętanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux potrafiła rozpoznać błogosławiony stan kobiety, a Monique rozpoznawała, gdy ktoś kłamał.

SłabościEdytuj

  • Izolacja - duch może komunikować się z ludźmi jedynie za pośrednictwem medium, bądź czarownicy. Jednakże, jeżeli taka osoba zechce odwołać ducha, będzie on musiał zniknąć na owe żądanie.
  • Magia - jak wszystkie żywe stworzenia, duchy są podatne na czary.

  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.

CiekawostkiEdytuj

  • Była pierwszą osobę w serii, która została zabita przez wyrwanie serca, co później stało się metodą na zabicie wilkołaka.