FANDOM

Caitlin.PNG
Caitlin Shane
Informacje biograficzne
Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Atticus Shane (mąż)
Sam Shane (syn)

Związki

Atticus Shane (mąż; do jej śmierci)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Wypadek samochodowy

Aktor/ka

Camille Guaty

Pierwsze pojawienie

Into the Wild

Ostatnie pojawienie

Down the Rabbit Hole

Mamy czarownika. Ma na imię Silas. Jeśli go uwolnisz, pomoże tym, którzy pomagali jemu.
—Caitlin do Shane'a[źródło]
Caitlin Shane była zmarłą przed laty żoną profesora Atticusa Shane'a, a zarazem jego motywacją do ożywienia Silasa. Za życia była potężną czarownicą, używającą m.in. ekspresji.

HistoriaEdytuj

Caitlin była czarownicą, która poślubiła Atticusa Shane'a. Mieli razem synka o imieniu Sam, lecz zmarł on w wyniku wypadku samochodowego. Zrozpaczona Caitlin starała się wskrzesić go przy pomocy ekspresji, ale przyniosło to odwrotny skutek - sama zginęła, gdyż użyła zbyt potężnej magii.

W 2009 roku Shane przybył na wyspę w poszukiwaniu legendarnej studni, w której ponoć można było spotkać zmarłych. Dzięki upuszczeniu odrobiny krwi na dno groty, profesor mógł zobaczyć swą żonę, a przynajmniej tak mu się wydawało. W rzeczywistości to Silas podsunął mu obraz Caitlin, która opowiedziała mu o wysuszonym czarowniku. Wyjaśniła, że jeśli Atticus uwolni mężczyznę, ten wskrzesi ją oraz ich dziecko i opowiedziała, co ma zrobić, aby dostać się do grobowca.

Sezon 4Edytuj

W Into the Wild, Atticus Shane opowiada przybyłym na wyspę historię o jego tragicznie zmarłej rodzinie oraz o spotkaniu z Caitlin na wyspie, podczas którego dowiedział się, jak może ich ocalić.

OsobowośćEdytuj

Atticus opisuje Caitlin jako potężną i niesamowicie niezdyscyplinowaną czarownicę, a także jako kochającą matkę i żonę. Od czasu śmierci swego syna, Sama, popadła ona w nieopisany smutek i utraciła kontakt z rzeczywistością, obsesyjnie szukając sposobu na wskrzeszenie dziecka. Próbując przywrócić go do żywych, Caitlin stosowała czarną oraz zakazaną magii. Ostatecznie zmarła w wyniku użycia zbyt wielkiej mocy.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Caitlin była piękną kobietą o długich, brązowych włosach i oczach w tym samym kolorze. Była średniego wzrostu.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 4

CiekawostkiEdytuj

  • Caitlin jest irlandzką formą imienia Katherine, dzięki czemu postać ta może kojarzyć się z inną postacią z tego serialu.
  • Była trzecią czarownicą w serialu, posługującą się ekspresją.
  • Podczas pierwszego pobytu Atticusa w studni nieopodal grobu Silasa, Caitlin nie była prawdziwa, gdyż Shane spadł i rozlał krew, a tą krwią pożywił się Silas, który wywołał u niego tę halucynację, aby Shane go uwolnił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki