FANDOM

No image available
Carl
Informacje biograficzne
Zajęcie

Członek Podróżników

Status

Martwa

Powiązania
Pozostałe biograficzne
Aktor/ka

Lana Young (w ciele Pam Douglas)

Pierwsze pojawienie

Promised Land (w ciele Pam)

Ostatnie pojawienie

Promised Land (w ciele Pam)

Myślę, że zły jest raczej fakt, jak długo zajęło ci zorientowanie się, że ciało twojej żony jest zamieszkane przez zupełnie obcego ci człowieka.
—Carl do męża Pam.[źródło]

Carl była pasażerem, posiadającym stałą kontrolę nad ciałem Pam Douglas. Przez długi czas zamieszkiwała je, udając mieszkankę Mystic Falls. Kiedy nadszedł dzień rzucania zaklęcia, przyjęła przesyłkę zawierającą krew sobowtórów, a następnie powiadomiła męża Pam, że nie jest jego żoną, a Podróżnikiem. Zmarła podczas wykonywania czaru.

Sezon 5Edytuj

640px-Carla umiera.png

Carl umiera.

W Promised Land, Carl podszywająca się pod Pam otwiera drzwi listonoszowi, do którego zwraca się per "Sam" i odbiera przesyłkę od Markosa, zawierającą krew Stefana i Eleny. Zauważa to pan Douglas i pyta, co do nich przyszło. Kobieta odpowiada, że nadawała list. Gdy ten zwraca jej uwagę, że ostatnio zachowuje się inaczej, Carl ujawnia się jako Podróżniczka, a następnie zabija go. Udaje się do parku, gdzie reszta jej wspólnoty odprawia zaklęcie i dołącza do nich, rozgniatając fiolkę z krwią w dłoni. Po pewnym czasie, kiedy czar jest już dokonany, pada na ziemię martwa, wyczerpana przez ogromną ilość zużytej energii.

OsobowośćEdytuj

Carl wydawała się być kobietą pewną siebie i bardzo zaradną. Doskonale odgrywała rolę Pam Douglas, nie dając się zdradzić nawet przed jej mężem. Dążyła jednak po trupach do celu i nie szanowała ludzkiego życia. Poświęciła się dla dobra Podróżników.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki