FANDOM

Chicago01
Chicago
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Lata 20.
Stefan Salvatore
Niklaus Mikaelson
Rebekah Mikaelson
Mikael
Lata 20. XX w. do 2011
Gloria (nie żyje)

Typ

Miasto

Chicago to miasto w USA, położone nad jeziorem Michigan, w stanie Illinois. Nazywane jest często "Wietrznym miastem". W latach 20. XX wieku, Stefan poznał tam Klausa i Rebekę.

Miejsca w ChicagoEdytuj

HistoriaEdytuj

Lata 20. XX w.
Stefan mieszkał w Chicago, prowadząc hulaszczy tryb życia. Często udawał się na przyjęcia w barze, podczas których wybierał sobie kolejne ofiary. Pewnego wieczora poznał uroczą dziewczynę, Rebekę, która wzbudzała jego podziw i była dla niego wyzwaniem. Z czasem podbił jej serce i wkupił się w łaski jej brata, Niklausa. Dowiedział się od nich, że są Pierwotnymi. Razem uczęszczali potańcówki, podczas których pili alkohol i ludzką krew. Cała trójka zacieśniała swoje relacje, wierząc we wspólną przyszłość, lecz los potoczył się inaczej. Pewnej nocy bar Glorii został zaatakowany. Policja, której przewodził Mikael, poszukiwała Klausa. Wówczas Pierwotny wymazał Stefanowi wspomnienie o czasie wspólnie spędzonym i uciekł z miasta, zmuszając swą siostrę do tego samego.

Ich życie w Chicago obserwowała Katherine, pozostając niezauważona.

W trakcie swego pobytu w mieście, Stefan mieszkał w apartamencie usytuowanym w pobliżu szkoły z internatem dla dziewcząt. W tajnym schowku mieszkania wampir zapisywał na ścianie nazwiska swoich ofiar, by móc napawać się ich śmiercią dłużej.

Sezon 1Edytuj

W Fool Me Once, Anna ujawnia, że widziała Katherine w Chicago w 1983.

Sezon 3Edytuj

W The End of The Affair, Stefan i Klaus przybywają do Chicago, gdzie spotykają Glorię. Pierwotny przypomina swemu dawnemu przyjacielowi o czasie, który razem spędzili, a który został wymazany z jego pamięci. W mieście pojawia się także Elena, poszukująca swego ukochanego wraz z jego bratem, Damonem. Stefan rozstaje się z nią i każe jej nie szukać go. Klaus postanawia wybudzić swą siostrę, która spędziła ostatni wiek w trumnie i wyjmuje z jej piersi magiczny sztylet, a następnie przywraca wspomnienia Salvatorowi.

W Disturbing Behavior, Klaus, Stefan i Rebekah odwiedzają sklep odzieżowy, w którym Pierwotna wybiera dla siebie nowe ubrania. Salvatore spotyka się z przebywającą w mieście Katherine. Później Mikaelsonowie za pomocą Glorii starają się skontaktować z Esther. Wychodzi na jaw zaginięcie naszyjnika Rebekah, a czarownica odkrywa, że jest on obecnie w posiadaniu Eleny. Stara się wyciągnąć ze Stefana więcej szczegółów, lecz mężczyźnie pomaga Katherine, która zjawia się w ostatniej chwili i zabija Glorię. Po tym jak Klaus i Rebekah uznają, że Salvatore coś przed nimi ukrywa, wszyscy wyjeżdżają do Mystic Falls.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki