FANDOM

Claire-holt.3.png
Claire Holt
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Brisbane, Australia

Data urodzenia

11 czerwca 1988

Zawód

Aktorka

Postać

Rebekah MikaelsonEstherSilas

Sezon(y)

TVD: 345
TO: 123

Claire Rhiannon Holt to australijska aktorka, która gra Rebekah w Pamiętnikach Wampirów i w The Originals .

BiografiaEdytuj

Claire urodziła się 11 czerwca 1988 roku w Brisbane, w Australii. Największą popularność zdobyła dzięki roli Emmy Gilbert w serialu H2O – wystarczy kropla. Obecnie mieszka w Los Angeles, w USA. Razem z Phoebe Tonkin i Cariba Heine została nominowana do Nickelodeon UK Kids Choice Awards 2007.

Oprócz udziału w rolach filmowych i telewizyjnych, Claire pojawiła się również w reklamach Dreamworld, Sizzlers i Queensland Lifesaving. W roku 2006 wygrała casting do przełomowej roli jako Emma Gilbert w serialu telewizyjnym dla młodzieży H2O - wystarczy kropla. Serial ten okazał się międzynarodowym sukcesem i otrzymał Logie Award oraz Nickelodeon Australia Kids' Choice Award. Został on przedłużony na trzeci sezon, jednak bez udziału Claire  ze względu na jej pracę nad filmem Posłańcy 2: Na przeklętej ziemi. Aktorkę w serialu zastąpiła Indiana Evans. W 2008 roku Claire podpisała kontrakt na kontynuację horroru Posłańcy - Posłańcy 2: Na przeklętej ziemi. Kręcenie filmu miało miejsce w 2008 roku w Sofii. Claire wystąpiła w tam obok Normana Reedusa i Heathera Stephensena. Film został wydany 21 lipca 2009 roku. Zebrał negatywne recenzje. Od 2011 roku gra w słynnym serialu Pamiętniki Wampirów. Od 2013 roku, grała w serialu The Originals jako Rebekah Mikaelson. Aktualnie nie występuje, jedynie jako gość specjalny, ze względu na występowanie w serialu Aquarius.

Życie prywatne Edytuj

29 kwietnia 2016 roku ogłoszono, że Claire wyszła za mąż za Matta Kaplana.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 170 cm wzrostu.
  • Ma brata Robby'ego.
  • Posiada czarny pas w taekwondo.
  • W 2005 roku ukończyła Stuartholme School w Toowong w Australii.

Linki zewnętrzneEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki