FANDOM

411px-Dt01.png
Dangerous Liaisons
Informacje o odcinku
Data premiery

9 luty 2012

Napisany przez

Caroline Dries

Wyreżyserowany przez

Chris Grismer

Poprzedni

Bringing Out The Dead

Kolejny

All My Children

Dangerous Liaisons jest czternastym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

PEWIEN ZACZAROWANY WIECZÓR - Elena jest zaskoczona zaproszeniem na formalny bal, a kiedy Damon i Stefan dowiadują się, że impreza odbędzie się w niedawno odnowionej rezydencji Klausa, oboje nalegają, by towarzyszyć jej podczas wydarzenia. Caroline i Matt także otrzymują zaproszenia na bal od nieoczekiwanych adoratorów. Na eleganckim przyjęciu, Elena dowiaduje się o szokującym planie, który może doprowadzić do wielu zgonów. Musi ona zdecydować, komu może zaufać względem nowych informacji. Caroline odkrywa tą stronę Klausa, o której nikt nie miał pojęcia. Wreszcie, po wieczorze pełnym przemocy i umarłych nadziei, Damon znajduje nowy sposób radzenia sobie z skomplikowaną sytuacją.

StreszczenieEdytuj

Elena rozmawia z Mattem o tym co się wydarzyło. Rebekah chce zabić dziewczynę, ale powstrzymuje ją Elijah. Elena mówi braciom kto był w czwartej trumnie i czego chce. Dziewczyna dostaje zaproszenie na bal od Pierwotnych. Esther tłumaczy Klausowi, dlaczego mu przebaczyła. Pierwotni szykują się do balu. Salvatore'owie zastanawiają się czego może chcieć Esther od Eleny. Tyler dzwoni do Caroline. Klaus zostawia Caroline zaproszenie na bal i sukienkę. Caroline rozmawia z Eleną w barze. Spotyka ich Rebekah, która daje zaproszenie Mattowi. Damon z zachwytem patrzy na pojawiającą się na balu Elenę. Kiedy do niej podchodzi spotyka się ze Stefanem. Gilbertówna razem z braćmi wchodzi na przyjęcie. Finn mówi Elenie, że tylko sama może spotkać się z jego matką. Damon prosi ją do tańca, Klaus tańczy z Caroline, a Matt z Rekekah. Elena podczas zmiany partnera wpada w ręce Stefana. Damon tańczy z Rebekah. Stefan unieszkodliwia brata, by Elena mogła się spotkać z Esther. Elijah nie wierzy matce, dlatego chce, by Elena powtórzyła mu co ona powie. Esther mówi Elenie, że potrzebuje jej pomocy i da się powstrzymać Pierwotnych. Klaus podrywa Caroline. Esther wyjawia prawdę Elenie, dlaczego wydała bal. Jej zadaniem jest zabić własne dzieci, ponieważ odwróciła się od natury stwarzając ich jako wamipry. Damon budzi się i dowiaduje, gdzie jest Elena. Rebekah spaceruje z Mattem na zewnątrz. Elena okłamuje Elijah co do intencji jego matki. Esther dodaje krew doppelangera do szampana i każe kelnerom rozdać go gościom, by Pierwotni go wypili. Caroline odkrywa, że Klaus maluje. Zarzuca mu, że nie próbuje zrozumieć ludzi i oddaje mu bransoletkę. Damon mówi Elenie, że ją kocha. Ta uważa, że może to problem, iż za bardzo ją chroni. Kol próbuje zabić Matta, powstrzymuje go Damon. Salvatore zrzuca go z balkonu i skacze za nim. Powstrzymuje go Stefan. Caroline zostawia Tylerowi wiadomość na sekretarce. Dziewczyna znajduje rysunek Klausa, na którym jest ona razem z koniem. Esther żałuje, że wszystkie jej dzieci nie są jak Elijah. Mówi, że Kol i Rebekah zhańbili podczas przyjęcia ich rodzinę. Pierwotna czarownica dzięki Finnowi rzuca zaklęcie jednoczące. Po jego wypowiedzeniu papier, gdzie są imiona Pierwotnych spala się. Stefan odprowadza Elenę po balu do domu. Dziewczyna uważa, że podpisała wyrok na Pierwotnych okłamując Elijah. Stefan mówi jej, że jeśli będzie mu zależało to poczuje ból. W Mystic Grill Pierwotna rozmawia z Mattem, a on ją odrzuca. Pijany Damon mówi Rebekah, że powinna związać się z kimś równym sobie. Po tych słowach dziewczyna znajduje się w domu Salvatore'ów razem z Damonem.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • The Heavy - Short Change Hero
  • Mates Of State - At Least I Have You
  • Hurts - Devotion
  • Trent Dabbs - Wrap My Mind Around You
  • Ed Sheeran - Give Me Love
  • Sugar & The Hi Lows - Stubborn Lover
  • The Daylights - Weapons
  • She Wants Revenge - Up In Flames

CytatyEdytuj

Kol:  Rebekah, powiedz mi jaki jestem przystojny!
Rebekah: Wiesz o tym, Kol, że mnie nie zahipnotyzujesz.

Kol: (do Damona) Znam wielu ludzi, a ty się nie wyróżniasz.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki