FANDOM

Dean był szefem warsztatu samochodowego, w którym był zatrudniony Stefan. Był surowym człowiekiem w podeszłym wieku, bezlitosnym dla swoich podwładnych.

Sezon 6Edytuj

W I'll Remember, Dean wzywa Stefana, aby odebrał swoją wypłatę. Później, kiedy chłopak przychodzi do niego z zażaleniami, tłumaczy, iż obciął mu 200 dolarów, ponieważ ten porysował maskę samochodu niejakiego Dana Zimmera. Salvatore tłumaczy, iż zrobiła to żona mężczyzny, ale Deanowi nie podoba się to oskarżenie.
Stefan: „Wykorzystujesz mnie, Deanie.
Dean: „No i co z tym zrobisz, młody? Odejdziesz? Uciekniesz tam, skąd wróciłeś?
— Dean komentuje słowa Stefana.[źródło]
Kiedy Stefan rezygnuje z dalszej kłótni, mężczyzna stwierdza, iż tak właśnie myślał.

W Welcome to Paradise, Dean pracuje pod samochodem. Gdy Stefan przyjeżdża, zwraca mu uwagę na to, iż zaparkował w złym miejscu. Odmawia pracownikowi kilku dni urlopu.
Stefan: „Potrzebuję kilku dni urlopu.
Dean: „Wygląda na to, że potrzebuję nowego mechanika.
— Dean stawia Stefanowi ultimatum.[źródło]
TVD 0030b

Dean podniesiony przez Stefana.

Salvatore wyciąga szefa spod auta, a on ponawia swą groźbę. Wówczas zostaje uniesiony do góry za szyję. Pyta Stefana, skąd ma tyle siły i dowiaduje się, kim naprawdę jest jego podwładny. Zostaje przezeń zauroczony do słuchania historii śmierci Ivy i konsekwencji, jakie ma zamiar wyciągnąć mechanik. Nie mogąc się odezwać, idzie z nim do jego samochodu. Jest przerażony, widząc zwłoki zmarłej dziewczyny leżące w bagażniku. Zgadza się na kilka dni wolnego, a następnie zostaje zauroczony również do pochowania Ivy, zapomnienia o całej sytuacji i dania Stefanowi podwyżki po jego powrocie.

W The World Has Turned and Left Me Here, Ivy mówi Stefanowi, że zabiła Deana, kiedy ten zakopywał jej zwłoki w lesie. Dziewczyna dopełniła wtedy przemianę w wampira.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Dean był średniego wzrostu. Miał pociągłą twarz, szare oczy, rude włosy oraz krótko przystrzyżoną brodę w tym samym kolorze. Był bardzo surowym i władczym mężczyzną. Nie miał szacunku do swych pracowników, traktował ich z dużą rezerwą. Często zdarzało się, że nie wypłacał im pełnych pensji, wymawiając to błahostkami.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 3:

GaleriaEdytuj