FANDOM

Houseabby
Dom Abby Bennett Wilson
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Abby Bennett Wilson
Jamie

Typ

Dom

Miasto

Monroe, Północna Karolina

Dom Abby Bennett Wilson to dom znajdujący się w Monroe, w stanie Północna Karolina.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Sezon 3 Edytuj

W odcinku The Ties That Bind, Bonnie i Elena jadą tam, aby prosić o pomoc Abby w celu zabicia Klaus'a. Zanim jednak docierają na miejsce jedna z hybryd Klaus'a, Daniel Warren grozi matce Bonnie i Jamie'mu śmiercią, jeśli pomogą dziewczyną. Gdy Bonnie I Elena docierają na miejsce, Abby nie rozpoznaje jej. Bonnie przynosi wiadomości, że jej babcia nie żyje, przez co jej matka daje Bonnie leki, gdy Elena rozmawia z Jamie'm. Nagle pojawia się Stefan, Jamie bierze strzelbę i celuje do Salvatore oraz wiążę Elenę. Stefan trafiony pociskiem, wykrwawia się na podłodze. Ostatecznie Gilbert uwalnia się i powala oprawcę na ziemię. Podchodzi do Stefan'a i wyciąga drewniane elementy z klatki piersiowej Salvatore.

Podczas odcinka Break On Through, Bonnie odprowadza swoją matkę do domu, gdy zmieniła się w wampira. Caroline, Bonnie i Jamie pomagają się jej przystosować do nowego życia. Jej córka pociesz ją i by poprawić jej humor ożywia kwiaty w jej ogrodzie. Kobieta jest zrozpaczona, bo nie ma już połączenia z Ziemią. Caroline idzie do środka domu, gdzie zastaje panią Bennett, gdy pisze list do swojej córki. Wampirzyca mówi, że jej przykro i żeby przeprosiła Bonnie od siebie. Caroline próbuje ją przekonać, by została ale Abby odchodzi bez pożegnania z Bonnie.

Mieszkańcy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki