FANDOM

Gibnight.png
Dom pani Gibbons
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Samantha Gibbons, wampiry z grobowca

Typ

Dom

Miasto

Mystic Falls

Dom pani Gibbons to mały dom położony niedaleko miasta, w lesie. Była to kryjówka wampirów, po tym jak uciekły z grobowca. Właścicielką domu była Samantha Gibbons, która została zauroczona przez Fredericka, by nie wpuszczała obcych osób do środka. Została zabita przez Damona, ponieważ nie pozwoliła mu wejść do domu.

Sezon 1Edytuj

Pearl, która zarządzała regułami w tym domu, chciała jedynie normalnego życia, lecz Frederick był przeciwny jej metodom i wszczął bunt przeciwko niej. Jednej nocy on i jego dziewczyna Bethanne opuścili dom i zaatakowali braci Salvatore, lecz Bethanne została zabita przez Stefana. W ramach kary za nieposłuszeństwo, Pearl pchnęła drewnianym nożem Fredericka w łopatkę. W odcinku Let the Right One In, Frederick i kilka innych członków buntu porywają Stefana i torturują go. Do Stefana dołącza także Harper, który był najbardziej lojalny Pearl i był przeciwny czynom Fredericka. Alaric, Elena i Damon, chcieli wypuścić go na wolność razem ze Stefanem. Wymyślili więc plan, który polegał na tym, że Alaric wejdzie do domu jako człowiek, któremu popsuło się auto i poprosi o telefon, a następnie zabije wampira o imieniu Billy i rozkaże pani Gibbons wpuszczenie Damona do środka. Plan nie powiódł się w całości, dlatego Damon zabił panią Gibbons poprzez złamanie jej karku. Alaric wraz z Eleną zabili kilka wampirów, a następnie dziewczyna zeszła do piwnicy mając przy sobie broń z werbeną. Później Stefan został uwolniony i wraz z dziewczyną zmierzał do auta, lecz po drodze zaatakował ich Frederick, który próbował zabić Stefana. Nie udało mu się to, ponieważ został trafiony werbeną przez Elenę, która potem dała trochę swojej krwi Stefanowi, by ten był silniejszy i zabił otumanionego mężczyznę. W odcinku Blood Brothers, John Gilbert zabija Pearl oraz Harpera, kiedy Ci próbują uciec z miasta. Później Anna wraca do domu, by odszukać mamę, lecz zastaje ją martwą. Co działo się później z domem zostaje niewiadome.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki