FANDOM

Dziadektiki.png
Dziadek Tiki
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Przed 1953

Status

Żyje

Powiązania
Rodzina

Tiki (wnuczka)

Pozostałe biograficzne
Aktor/ka

Bob Banks

Pierwsze pojawienie

You're Undead to Me

Dziadek Tiki jest mężczyzną w podeszłym wieku, który niegdyś mieszkał w pensjonacie Salvatorów, gdzie poznał braci: Stefana i Damona. Kiedy po latach spotyka młodszego z nich, rozpoznaje człowieka ze swej przeszłości.

Za jego sprawą Elena trafia na trop wampirów i dowiaduje się o istnieniu istot nadprzyrodzonych.

1953Edytuj

W 1953 roku dziadek Tiki przeprowadził się do Mystic Falls i przez pewien czas zatrzymywał się w pensjonacie Salvatorów. Kiedy Joseph Salvatore zginął wskutek ataku zwierzęcia, mężczyzna poznał braci: Damona i Stefana, którzy, jak się okazało, przebywali w odwiedzinach u swego krewniaka.

Sezon 1Edytuj

W You're Undead to Me, spotyka Stefana w Mystic Grill i rozpoznaje go. Jest zaskoczony, że Salvatore nie postarzał się ani o dzień w ciągu ostatnich sześćdziesięciu lat. Wydarzenie to niepokoi Elenę.

Dziadek Tiki.jpg

Dziadek Tiki rozmawia z Eleną.

Następnego dnia staruszek wspiera akcję mycia samochodów przez uczniów. Elena spotyka go i pyta o jego rozmowę z jej przyjacielem. Mężczyzna stwierdza, że myślał, iż był to ktoś, kogo kiedyś znał. Dziewczyna mówi mu, że rozmawiał ze Stefanem Salvatore, a dziadek Tiki stwierdza, że to niemożliwe. Opowiada Elenie, że kiedy przeprowadził się do Mystic Falls, Stefan przebywał w odwiedzinach u swego wujka, Josepha, lecz nikt nie wiedział o tym do czasu ataku, w którym zginął Joseph. Jego opowieść przerywa Tiki, mówiąc, by pojechał już do domu, bo jej mama zaczyna się o niego martwić. Wspomina też Gilbertównie, że jej dziadek ma Alzheimera. Elena pyta jeszcze, czy jest pewien, że mężczyzna, którego znał, nazywał się Stefan Salvatore, a staruszek potwierdza i dodaje, iż pamięta jego pierścień i brata, Damona. Mówi także, że wydarzyło się to w czerwcu 1953 roku.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Dziadek Tiki jest dość niskim mężczyzną o ciemnej skórze. Jego włosy były kiedyś najprawdopodobniej czarne, jednak obecnie mają siwy kolor.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki