FANDOM

210VampireDiaries1280
Dziennik Masona
Informacje o przedmiocie
Typ

Dziennik

Właściciel

Mason Lockwood (martwy)

Używany przez

Tyler Lockwood
Caroline Forbes

Status

Ocalałe

Dziennik Masona był pisany przez Masona Lockwooda. Mężczyzna notował w nim swe przeżycia dotyczące pierwszej przemiany w wilka podczas pełni księżyca oraz ogólne przemyślenia i obserwacje. Caroline czytała go, przygotowując Tylera do nadchodzących wydarzeń - jego pierwszej pełni.

WpisyEdytuj

31 sierpnia

  • „Moje ciało zmienia się. Jestem drażliwy, gniewny, niecierpliwy. Wpadam w szał i tracę świadomość, zapominając o tym, co mówię i robię. Nie jestem sobą od śmierci Jimmy'ego. Co się ze mną dzieje?'

15 września

  • „Dzisiejszej nocy będzie pełnia.'
  • „Jest 15 września, dwie godziny przed pierwszą pełnią księżyca od wywołania klątwy.'

16 września

  • „Wybrałem garaż. Mogłem tu zasunąć drzwi. Znajduje się daleko od ulicy, więc nikt nie mógł [mnie] usłyszeć. Przymocowałem haki do uchwytów.'
  • „Rozcieńczyłem tojad wodą, by się osłabić, ale ledwo mogłem to przełknąć i się nie porzygać. Czułem, jakbym pił kwas siarkowy. Upłynęła godzina i trochę, ale nic się nie działo. Stało się tak cicho, że mogłem usłyszeć krążenie własnej krwi. A wtedy...'
  • „Myślałem, że po prostu stracę świadomość i nie poczuję tego. Ale poczułem. Ja... ja poczułem to wszystko.'
  • Niewyobrażalny ból. Myślałem, że nigdy się nie skończy. To była najgorsza noc w moim życiu.”

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki