FANDOM

Bonnie and kol.gif

Bonnie wykorzystuje ekspresję.

Ekspresja jest formą niezwykle ciemnego i silnego czarnoksięstwa, które wykorzystuje złośliwe moce, będące tak złe, że ponoć zburzyłyby świat, jeśli kiedykolwiek zostałby wezwane do istnienia. Historia ekspresji pozostaje nieznana. Jednakże, według czarownicy o imieniu Nandi LaMarche, ekspresja jest gorsza od czarnej magii. Kobieta tłumaczy swoje słowa, mówiące, że dla wielu czarownic to nie jest magia, tylko zła siła.

Według Silasa, gdy dwunastu ludzi zostaje zamordowanych, ziemia jest przepełniona mocą. Kiedy czarownica korzysta z tej mocy (kosztem ofiar) – może używać ekspresji.

O ekspresji najpierw wspomniane jest w odcinku We'll Always Have Bourbon Street, gdy czarownica imieniem Nandi wyjaśnia Damonowi i Stefanowi Salvatore’om, jak jej matka – Valerie LaMarche, oszukała Damona, by ten zabił 12 ludzi w zamian za złamanie jego więzi z Charlotte.

W czwartym sezonie, Atticus Shane uczył Bonnie ekspresji, lecz nie powiedział jej o właściwościach wisiorka, który od niego dostała, a z który był tymczasowym źródłem jej mocy. Shane wyjaśniał, że ekspresja nie jest ani dobra, ani zła – jest neutralna. Zgodnie z jego twierdzeniem ekspresja nie jest monitorowana przez duchy natury, i dlatego jej moc jest potencjalnie nieograniczona.

Według Sheili Bennet, ekspresja to manifestacja czarownic przeciw ich ograniczeniom.

Znani użytkownicyEdytuj

OfiaryEdytuj

Moce i zdolnościEdytuj

SłabościEdytuj

CzaryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki