FANDOM

Fantom.png
Pamiętniki Wampirów: Fantom to ósma księga napisana przez tzw. ghostwrittera (jednak cykl jest autorstwa L. J. Smith). Po raz pierwszy wydana 25 października 2010 roku.

OpisEdytuj

Elena: uwolniła Fell’s Church od zła, ale za cenę życia Damona. Nareszcie może być ze Stefano. Dlaczego więc nie przestaje śnić o Damonie?
Damon: jego śmierć zmieniła wszystko, ale nie jego uczucie do Eleny.
Stefano: teraz gdy Damon odszedł, nie ma już rywala do serca ukochanej. Dlaczego więc dręczy go lęk?

Wszyscy troje poznają teraz największy strach – o tych, których kochają. Bo tylko przeszłość nie umiera i żyje wiecznie…

StreszczenieEdytuj

Od poznania wampirzych braci, Stefana i Damona Salvatore, Elena Gilbert odbyła podróż do piekła i z powrotem. Teraz, gdy razem z przyjaciółmi ocaliła swoje rodzinne miasto od demonicznego ducha, wszystko może wrócić do normalności. Ale Elena powinna wiedzieć lepiej niż ktokolwiek inny, że Fell’s Church nigdy nie będzie normalne. W Fantomie, nowe zagrożenie nie z tego świata ma na celowniku Elenę. I tym razem może ona liczyć tylko na jednego z braci Salvatore, aby ją chronił.

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
Północ Pieśń księżyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki