FANDOM

Evil being.png
Fantom
Informacje o gatunku
Status

Istniejące

Umieralność

Zwykłe fantomy: Odcięcie od źródła pożywienia.
Pierwotne fantomy: Wyciągnięcie róży z rdzenia.

Fantom to złowroga duchowa istota, powstała z ludzkich dusz, które ucierpiały z powodu wielkiego bólu i cierpienia w piekle.

OpisEdytuj

Fantomy dzielą się na dwa rodzaje: urodzone na Ziemi i powstałe w Mrocznym Wymiarze. Pierwsze, jako "potomkowie" prawdziwych fantomów, nie są szczególnie silne. Rodzą się, kiedy ludzka dusza trafia do piekła i jest torturowana,  aż do momentu, gdy nie zostanie w niej nawet odrobina człowieczeństwa. Ze względu na brak ludzkich uczuć, żywią się emocjami żywych, zwłaszcza gniewem i zazdrością. Fantomy powstałe w Mrocznym Wymiarze są Pierwotnymi Fantomami. Osuszają one inne istoty z siły życiowej i należą do najbardziej niebezpiecznych. Zostały uwięzione przez Strażników na Mrocznym Księżycu.

WyglądEdytuj

Ich wygląd może być postrzegany jedynie przez parapsychologów (czarownicy, czarownice) i ludzi zmarłych. Jednakże często są one opisywane, jako postać długiego, smukłego, czarnego dymu. Tylko Pierwotny Fantom z zazdrości może pokazać się w cielesnej powłoce. Ma wtedy postać wyższej od zwyczajnego człowieka, kobiety z lodu i mgły. Jego serce jest ciemnoczerwone, a w środku umieszczona jest róża - rdzeń Fantoma.

PożywienieEdytuj

EmocjeEdytuj

Fantomy karmią się tak jak wampiry. Im więcej jedzą, tym większą siłę posiadają. 

Siła życiowaEdytuj

Pierwotne fantomy żywią się siłą życiową, co zapewnia im większą moc.

SłabościEdytuj

  • Jeżeli róża zostanie wyciągnięta z rdzenia, umierają. Udowodnione, kiedy Elena zabiła w ten sposób Pierwotnego Fantoma.

CiekawostkiEdytuj

  • Fantomy to istoty zła, a ich dobrymi odpowiednikami są Strażnicy.
  • Występują jedynie w książkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki