FANDOM

Rozbuduj!

Fell's Church.jpg
Fell's Church
Informacje o miejscu
Typ

Miasto

Miasto

Mystic Falls

Fell's Church to fikcyjne miasteczko, które jest odpowiednikiem serialowego Mystic Falls. Zostało założone w 1492 roku przez Honorię Fell i jej męża Thomasa Fella w stanie Virginia. Jest rodzinnym miasteczkiem bohaterów powieści L. J. Smith Pamiętniki Wampirów, Eleny Gilbert, Bonnie McCullough, Meredith Sulez, Matta Honeycutta, Caroline Forbes i Tylera Smallwooda, którzy urodzili się w miasteczku i dorastali w nim. Przez Fell's Church przebiegają linie mocy, które ,,przyciągają" nadnaturalne istoty. Powstały one z powodu rozlewu krwi podczas jednej z bitew wojny secesyjnej.

Historia Edytuj

Fell's Church został założony w dniu 30 listopada 1492 roku przez Honoria Fell oraz jej męża, Thomas'a Fell. Mroczną naturę tego miasteczka odkrył Jacob Smallwood, który stał się tam wilkołakiem i gdy Fells chciał go zabić. Po tych wydarzeniach gen wilkołaka został uśpiony. Miasto było terenem Wojny Secesyjnej. Większość żołnierzy zostało tam zabitych, a ich groby znajdują się na miejscowym cmentarzu. Duchy tych żołnierzy, pomagają Elenie pozbyć się Klaus'a. Wraz z końcem konfliktu, cmentarz został zniszczony i przebudowany. Połowa domu Gilbert'ów, który pochodził z 1861 została zniszczona przez pożar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki