FANDOM

Rozbuduj!

Galen.PNG
Galen Vaughn
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1985

Znany/a również jako

Shrek[1]

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Rebekah Mikaelson (nie bezpośrednio)

Aktor/ka

Charlie Bewley

Pierwsze pojawienie

Into the Wild

Ostatnie pojawienie

Graduation (duch)

Jak ukryjesz się przed diabłem, skoro nie wiesz nawet jak wygląda?
—Galen mówi do Rebekah[źródło]

Galen Vaughn był łowcą i należy do Bractwa Pięciu. Opisany jest jako szorstki, zabójczo przystojny, czarujący i dobrze zbudowany.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Na wyspie gdzie ponoć znajduje się lek na wampiryzm i rzekomo starożytny nieśmiertelny Silas jeden z podróżnych zostaje zabity siekierą przez niewidocznego sprawcę. Jak się później okazuje jest to jeden z Bractwa Pięciu, który chciał chronić nowego członka, Jeremy'ego Gilbert'a. Kiedy profesor Atticus Shane wyrusz na wyprawę, aby znaleźć zwłoki Silas'a odkrywa też podróżnika, który podróżował sam i nie zamierz go zaatakować. Damon Salvatore wraz z Eleną, Stefanem, Bonnie, Rebekah i Jeremy'm. Gdy starszy Salvatore wybiera się na spacer z Eleną zostaje zaskoczony przez Galen'a, który postrzela go strzałą. Podczas walki, Damon zauważa u niego Znak łowcy, odkrywa, że mężczyzna należy do Bractwa Pięciu. Skręca Damon'owi kark.

W odcinku Down the Rabbit Hole, Galen więzi Damon'a.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Galen był Szkotem z jasnymi włosami. Podobnie do innych członków Bractwa Pięciu, był dobrze zbudowany i wysportowany. Posiadał "znamię" łowcy, czyli zbiór symboli, które pojawiały się na ciele każdego z bractwa po zabiciu wampira. Symbole te były mapą prowadzącą do Silasa.

OsobowośćEdytuj

Galen był bezwzględnym łowcą, zawsze gotowym na zmierzenie się z czyhającymi na niego wyzwaniami. W porównaniu do innych łowców, wiedział dużo o Bractwie Pięciu i ich głównym celu. Był bardzo zdeterminowany w dążeniu do zabicia Silasa. Vaughn nie okazywał strachu nawet w obliczu wielkiego zagrożenia. Nie zawahał się dźgnąć Bonnie, wiedział że dziewczyna jest czarownicą i doskonale rozumiał jakim zagrożeniem może być. Można łatwo zauważyć, że Galen dążył do celu po trupach.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 4

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Został nazwany "shrek" przez Damona w odcinku Down the Rabbit Hole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki