FANDOM

Gregor1.png
Gregor
Informacje biograficzne
Data urodzenia

XX wiek

Miejsce urodzenia

Mystic Falls

Gatunek

Duch

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Związki

Nadia Petrova (dziewczyna)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Nadia Petrova
Katherine Pierce (w ciele Matta)

Aktor/ka

Hans Obma

Zach Roerig (w ciele Matta)

Pierwsze pojawienie

I Know What You Did Last Summer

Ostatnie pojawienie

For Whom the Bell Tolls (w ciele Matta)

Gregor był podróżnikiem oraz chłopakiem Nadii Petrovej. Został zabity przez swoją ukochaną, a następnie stał się pasażerem w ciele Matta. Ostatecznie został zabity przez Katherine, która zlikwidowała jego duszę specjalnym sztyletem.

Sezon 5Edytuj

Gregor używa zaklęcia na Mattcie.jpg

Gregor i Nadia używają zaklęcia na Mattcie.

W odcinku I Know What You Did Last Summer, Nadia użyła nieznanej nam magii do osiągnięcia dostępu do ciała Matta, a Gregor wyszeptał zaklęcie.

W odcinku True Lies, Gregor razem ze swoją dziewczyną (Nadia), odnajdują
Nadia zabija Gregora.jpg

Nadia zabija Gregora.

Silasa. Podróżnik oświadcza nieśmiertelnemu, że on i inni podróżnicy chcą, aby wrócił do grobowca. Chwile po tym, Nadia używając noża Gregora, zabija go. Jednak jego dusza zostaje uwięziona w pierścieniu Gilbertów Matta Donovana.
Tvd-recap-503-21.jpg

Nadia całuje Gregora w ciele Matta.

Gregor może używać ciała Donovana tylko kiedy ten śpi. Może być też przyzwany przez Nadię. Kiedy zdarza się to po raz pierwszy, podróżnik oskarża Petrovą o zdradę. Ta tłumaczy się mówiąc, że Silas był gotów zabić Gregora i ją w każdej chwili, dlatego użyła podstępu, aby ich ocalić. Twierdzi, że kocha Gregora, możliwe jednak, iż podobnie do matki, wykorzystuje ludzi, aby osiągnąć własne cele. 

Gregor w ciele Matta opowiada o sztylecie.jpg

Gregor w ciele Matta opowiada mu o sztylecie.

W odcinku For Whom the Bell Tolls, Matt nagrywa się na kamerę, aby dowiedzieć się co się z nim dzieję. Po pewnym czasie, Gregor przejmuje kontrolę nad jego ciałem i oświadcza, że Donovan musi chronić jego sztylet, nawet za cenę własnego życia. Żeby przekonać Matta o wadze jego zadania, przecina jego dłoń owym sztyletem.

W odcinku Dead Man on Campus, Gregor zostaje przyzwany przez Nadię za namową Katherine. Podróżnik od razy rozpoznaje byłą wampirzycę, podobnie jak Silas Podróżników. Podczas ich rozmowy dowiadujemy się, że zadaniem Gregora nie było jedynie zabicie Silasa, ale też Katerinę. Po rozwiązaniu problemu z nieśmiertelnym, podróżnik miał zlikwidować także Nadię. Katherine wpada w złość i zabija Gregora jego sztyletem, po czym informuje córkę i Stefana, że tylko ten sztylet jest w stanie całkowicie zabić podróżnika - jego dusza ostatecznie umiera.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Gregor jest dosyć szczupłym mężczyzną średniego wzrostu. Ma średniej długości ciemnobrązowe włosy i piwne oczy.

OsobowośćEdytuj

Jak dotąd nie wiemy zbyt wiele na temat Gregora. Wiadomo jednak, że jest bardzo związany z Podróżnikami i ponad wszystko nienawidzi Silasa. Jest też zdeterminowany do obrony sztyletu, nawet za cenę własnego życia, co świadczy o skłonności do poświęceń i oddaniu swojej misji.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.ce.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux ma dar przepowiadania kiedy dziewczyna jest w ciąży.
  • Trawałość duszy - dusze Podróżników pozostają żywe, nawet po śmierci ich ciał. W ten sposób mogą przenieść ją do ciała kogoś innego. Aby na stałe zabić ich dusze, trzeba przebić mistycznym sztyletem ciało osoby, w której aktualnie przebywa.

SłabościEdytuj

  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.
  • Mistyczny sztylet - tylko ten sztylet jest w stanie na stałe zabić dusze Podróżnika, co ujawnia Katerina.

WystąpieniaEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki