FANDOM

710px-3x09-04
Homecoming
Informacje o odcinku
Data premiery

10 listopad 2011

Napisany przez

Evan Bleiweiss

Wyreżyserowany przez

Joshua Butler

Poprzedni

Ordinary People

Kolejny

The New Deal

Homecoming jest dziewiątym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

WYSTĘP ROCKOWEJ GRUPY MY MORNING JACKET - W wieczór Homecoming Dance, Rebekah zdradza Elenie dlaczego ta noc jest dla niej taka ważna. To sprawia, że Elena ma mieszane uczucia. Caroline i Matt są zszokowani zachowaniem Tylera podczas całej imprezy. Wieczór przybiera surrealistyczny obrót, gdy Klaus wciela swój najnowszy plan w życie. Zdeterminowany, by przechytrzyć Klausa Damon wdaje się w niebezbieczne partnerstwo, które prowadzi do przerażającego obrotu wydarzeń. Zespół My Morning Jacket występuje w scenach imprezy.

StreszczenieEdytuj

Stefan dzwoni do Klausa i mówi, że Mikael nie żyje. Jako potwierdzenie Pierwotny chce rozmawiać z Rebekah. Ta potwierdza wersję Stefana. Po rozmowie z Klausem, Elena wyjmuje sztylet z Mikaela. Rebekah wini Mikaela za zniszczenie ich rodziny, ponieważ zamienił ich w wampiry. Elena rozmawia z Rebekah, podczas której wychodzi, że to pierwszy bal Pierwotnej. Elena daje jej naszyjnik Pierwotnej Czarownicy i wbija sztylet. Tyler mówi Caroline, że odwołano bal z powodu zalanej sali gimnastycznej. Impreza zostaje przeniesiona do niego. Elena idzie na bal z Mattem, który miał iść z Rebekah. Tyler mówi Stefanowi, że to Klaus zorganizował imprezę i to jest stypa. Klaus informuje Stefana, że zwróci mu wolość, jeśli przyniesie mu zwłoki zmarłego ojca. Mikael pokazuje Damonowi kołek mogący zabić Pierwotnego. Zjawia się Stefan, mówiący o zamiarze Klausa. Mikeal wgryza się w szyję młodszego Salvatore. Klaus pokazuje Tylerowi swoich znajomych – mieszańców, którzy mają go chronić. Tyler wbija Caroline werbenę, gdy ta nie mówi co planują jej znajomi. Chłopak prosi Matta, by zabrał dziewczynę i znajomych. Mówi, że nie potrafi zapanować nad posłuszeństwem Klausowi. Bonnie rozdziela walczącego Tylera i Damona. Wampir ma kołek z dębu białego, bo mógł wejść do domu Lockoodów, w przeciwieńsrwie do Mikaela. Mikael prowokuje Pierwotnego i zabija Elenę, jednak okazuje się, że to Katherine. Damon atakuje Klausa kołkiem dębowym, ale powstrzymuje go Stefan. W efekcie Klaus zabija ojca. Pierwotny zwalnia Stefana ze służenia mu. Caroline jest zła na Tylera. On wyjaśnia jej, dlaczego wbił jej werbenę. Katherine dzwoni do Damona i przeprasza go. Okazuje się, że była w zmowie ze Stefanem. Stefan zabiera trumny z rodziną Klausa. Pierwotny jest wściekły.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Only Children - Don't Stop (Bit Funk Remix)
  • Cary Brothers - Free Like You Make Me
  • My Morning Jacket - You Wanna Freak Out
  • My Morning Jacket - First Light
  • My Morning Jacket - Holdin' On To Black Metal
  • My Morning Jacket - The Day Is Coming

CytatyEdytuj

Klaus: Cokolwiek planujecie zrobić, zróbcie to. Dajcie z siebie wszystko.

Rebekah: Wiem, co uczynił i zapłaci za to życiem, ale Nik nie urodził się zabójcą. Nikt z nas. Staliśmy się nimi,jak przemieniłeś nas w wampiry. To ty zniszczyłeś naszą rodzinę. Nie on.

Tyler: Wybacz, ale chciałem żebyś stamtąd zniknęła.
Caroline: Och, tak? Mogłeś powiedzieć: Hej Caroline, obawiam się dzisiejszego wieczoru, więc wracaj do domu i obejrzyj "Taniec z gwiazdami".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki