FANDOM

No image available
Honoria Fell
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Nieznana

Miejsce urodzenia

Nieznane

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Thomas Fell (mąż)

Pozostałe biograficzne
Pierwsze pojawienie

Przebudzenie

Ostatnie pojawienie

Mrok

Wtedy nazwano by mnie wiedźmą. Ale nigdy nie użyłam moich mocy, żeby zrobić komuś krzywdę, a kiedy umarłam, wybudowali mi ten pomnik, żebym mogła spocząć w pokoju z moim mężem. Ale potem, po wielu latach, nasz pokój został zakłócony. (...)Inna moc pojawiła się w Fell's Church, pełna nienawiści i zniszczenia.
—Honoria do Eleny i jej przyjaciół[źródło]
Honoria Fell była bardzo potężną czarownicą oraz założycielką Fell's Church.

HistoriaEdytuj

Po założeniu Fell's Church w 1492 roku, Honoria i jej mąż, Thomas Fell, byli odpowiedzialni za chronienie miasta przed niebezpiecznymi istotami, takimi jak wampiry i wilkołaki. Honoria przez całe życie pisała w swoim pamiętniku, opowiadając każdy szczegół ze swojego życia. Owy pamiętnik został później umieszczony w lokalnej bibliotece Fell's Church.

W jej pamiętniku jest opisanych kilka ataków, w których zginęło kilkoro mężczyzn i kobiet. Życie stracił m. in. Jacob Smallwood, wilkołak. Po swojej śmierci Honoria nadal próbowała chronić miasto, co udowadnia w części Szał, kiedy ujawnia się Elenie i innym.

Pamiętniki WampirówEdytuj

Gdy Elena Gilbert i jej przyjaciółki, Bonnie McCullough i Meredith Sulez, idą z cmentarza do domu, nagle zostają przestraszone przez napływ dziwnej, tajemniczej mocy. W tym samym czasie Bonnie wchodzi w trans i kieruje do Eleny zdanie: „Eleno, ktoś tam na ciebie czeka.” Świadomia niebezpiecznych sił zagrażających Fell's Church, Honoria zaczyna chronić miasto, korzystając z Bonnie i jej mocy.

Ponieważ owo zagrożenie rośnie w siłę, Honoria ponownie ostrzega Elenę, wypowiadając przez Bonnie ostrzeżenia dla Eleny.

Eleno... Nie zbliżaj się do mostu. To śmierć, Eleno. Tam czeka twoja śmierć.
—Honoria ostrzega Elenę przez Bonnie.[źródło]
Elena z przyjaciółkami, mimo przestróg Honorii, jadą szukać pod mostem Wickery Stefano, który zaginął.

Podczas obiadu z okazji święta Dziękczynienia u Eleny, Bonnie znowu zostaje wprowadzona w trans, mówiąc, że  „W tym domu jest śmierć.

Po przemianie Eleny w wampira Inna Moc opanowuje miasto, a seria wypadków i katastrof nasila się. Honoria, nie mogąc pozostać obojętna, wchodzi w ciało Bonnie na pogrzebie Eleny, i mówi, że

Nikt nie jest tym, kim się wydaje. Pamiętajcie.
—Honoria przemawia przez Bonnie[źródło]
Tuż po tym następuje atak psów na ludzi, zebranych pod Kościołem. Po owym nieszczęściu Meredith nawiązuje z Alariciem znajomość, a ten postanawia pomóc. Mówi wszystkim, że ataki są powiązane z Eleną i próbuje uzmysłowić Bonnie, że potrzebna jest jej moc. Dziewczyna początkowo nie chce się zgodzić, bo nie ma nad nimi kontroli. W końcu wszyscy udają się do krypty Honorii Fell, gdzie dowiadują się prawdy: Inna Moc zniszczyła zniszczyła grób Honorii, przez co czarownica nie może spocząć w pokoju. Honoria opowiada im o niej oraz streszcza Bonnie jej moc. Gdy pyta, czy McCullough chce ją zachować, Bonnie się waha, ale w końcu ją zatrzymuje. Honoria mówi jej, że dokonała dobrego wyboru, gratuluje jej oraz mówi Stefanowi, Elenie i Damonowi, że teraz jest to ich walka - ona zrobiła co mogła - po czym rozpływa się w powietrzu.

Nowa siła zagraża Fell's Church. Bonnie przywołuje za pomocą parapsychologicznych zdolności Stefano, aby im pomógł. Po przyjeździe Salvatore'a wypożyczają z biblioteki pamiętnik Honorii. Dowiadują się, że Honoria naprawdę była czarownicą.

CiekawostkiEdytuj

  • W serialu Honoria jest zwykłym człowiekiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki