FANDOM

Tvd 601 1.png
I'll Remember
Informacje o odcinku
Data premiery

2 października 2014

Napisany przez

Caroline Dries

Wyreżyserowany przez

Jeffrey Hunt

Poprzedni

Home

Kolejny

Yellow Ledbetter

I'll Remember jest pierwszym odcinkiem szóstego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

NOWE POCZĄTKI I DRUGIE SZANSE - Po spędzeniu ostatnich czterech miesięcy godząc się ze stratą Damona w niekonwencjonalny i potencjalnie niebezpieczny sposób, Elena wraca na Uniwersytet Whitmore, by zacząć swój drugi rok studiów. Nie mogąc pójść naprzód, Caroline desperacko szuka sposobu na odwrócenie zaklęcia usuwającego magię, które Podróżnicy nałożyli na Mystic Falls i popada w frustrację, gdy Stefan nie odpowiada na jej telefony. Tyler, który znowu jest człowiekiem, bierze udział w przedmeczowym starciu, sprawdzając swą zdolność kontrolowania gniewu, podczas gdy Matt martwi się, że sposób, w jaki Jeremy radzi sobie ze śmiercią Bonnie jest autodestrukcyjny. Alaric, który z trudem przystosowuje się do nowego życia jako wampir, znajduje się w niezręcznej sytuacji, kiedy poznaje Jo, piękną lekarkę w szpitalu uniwersyteckim. Wszyscy wierzą, że Stefan poszukuje metody na wskrzeszenie Bonnie i Damona, lecz ostatecznie Elena odkrywa prawdę o tym, czym tak naprawdę się zajmuje.

StreszczenieEdytuj

Młoda para zostaje napadnięta przez wampira podczas kampingu na obrzeżach Mystic Falls. Elena udaje się na cmentarz, wspominając minione wakacje. Okazuje się, że zdecydowała się na praktyki w uniwersyteckim szpitalu, Alaric uczy okultyzmu w uczelni Whitmore, Matt zapisał się na kurs obrony mieszkańców dowodzony przez Trippa, Jeremy pociesza się po stracie Bonnie, imprezując i pijąc, a Stefan, w tajemnicy przed wszystkimi, pracuje jako mechanik samochodowy w Savannah. Elena podpala zioła w cmentarnej krypcie. Caroline, która rzuciła studia, kupiła dom i próbuje znaleźć sposób na odzyskanie miasta, nie chce spotykać się z przyjaciółmi nawet pomimo nalegań panny Gilbert oraz Tylera. Elena pije zioła, by zobaczyć Damona obok siebie. Na wykładzie Alarica Tyler i Liv droczą się. Nauczyciel każe pannie Gilbert przestać pić krew, poieważ sam odczuwa pragnienie. Podczas przerwy dziewczyna zaczepia Luke'a, chcąc, by dostarczył jej kolejną porcję ziół. Umawia się z nim na spotkanie. Stefan domaga się od swego pracodawcy większych zarobków. Okłamuje dzwoniącego Alarica, tłumacząc, że wciąż szuka Damona. Gdy wychodzi z warsztatu, spotyka dziewczynę. Caroline spotyka się z Alarikiem i bierze od niego książki o tematyce magii. Wyznaje mu, iż Stefan się z nią nie pożegnał. Elena dzwoni do Matta i prosi go, by przypilnował Jeremy'ego. Później przemocą zmusza Luke'a do dania jej kolejnej porcji ziół i rozmawia z iluzją Damona, jadąc samochodem. Na przyjęciu przed meczem szkolnej drużyny, Alaric radzi Tylerowi, by ograniczył alkohol. Stefan i jego dziewczyna, Ivy, rozmawiają na temat sekretów wampira. Alaric spotyka po raz pierwszy nauczycielkę Eleny, Jo. Panna Gilbert zauważa na drodze dziewczynę i żywi się jej krwią. Caroline zjawia się w porę - powstrzymuje przyjaciółkę przed zabiciem Sarah, która ucieka. Matt oraz pozostali podopieczni Trippa pomagają krwiawiącej Sarah. Dzięki przybyciu szeryf Forbes Donovanowi udaje się zatajenie ataku wampira i zabranie dziewczyny do szpitala. Elena dzwoni do Stefana, by dał jej nadzieję w związku z Damonem, ale on wyjawia jej, iż stracił już swoją. Caroline zawiadamia Tylera o układzie Luke'a oraz panny Gilbert. Matt wywozi Sarah z miasta, a Caroline zauracza ją, by zapomniała o ataku. Tyler rzuca się na Luke'a i grozi mu. Alaric rozdziela chłopaków. Elena próbuje ruszyć naprzód - żegna się z Damonem i dziękuje mu, ale wciąż trzyma się jego wspomnienia. Tyler przeprasza Liv za zamieszanie z jej bratem i tłumaczy, przez co przechodzi, ale czarownica zbywa go. Caroline nagrywa wiadomość na skrzynkę głosową Stefana. Wampir, widząc powiadomienie, rozbija swój telefon. Elena prosi Alarica, by wymazał Damona z jej pamięci. W świecie równoległym Damon oraz Bonnie jedzą razem śniadanie.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Maudlin Strangers - Penny
  • The Wind And The Wave - From The Wreckage Build A Home
  • Jenny Lewis - Just One Of The Guys
  • Cherub - Doses And Mimosas
  • Circa Waves - Young Chasers
  • Rachel Taylor - Light A Fire
  • Alt-J - Hunger Of The Pine
  • Collective Soul - Shine

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pomiędzy piątym sezonem a tym odcinkiem jest czteromiesięczna przerwa, dlatego akcja w sezonie szóstym zaczyna się we wrześniu 2012 roku.
  • Wszyscy próbują przywrócić do życia Bonnie i Damona.

Widea promocyjneEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki