FANDOM

Season 6 Finale.png
I'm Thinking Of You All The While
Informacje o odcinku
Data premiery

7 maja 2015

Napisany przez

Julie Plec & Caroline Dries

Wyreżyserowany przez

Chris Grismer

Poprzedni

I'll Wed You In The Golden Summertime

Kolejny

22, 190 Days

I'm Thinking Of You All The While to dwudziesty drugi oraz finałowy odcinek szóstego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

ŻEGNAJ MYSTIC FALLS - Po zaślubinach Jo i Alarica, sprawy przybierają dramatyczny obrót, kiedy pojawia się nieproszony gość, pozostawiając Elenę w strasznym niebezpieczeństwie. Pomimo rady Matta by opuściła miasto, arogancka Bonnie bierze sprawy w swoje ręce, po znalezieniu końca pokręconego planu. Stefan i Caroline osiągają emocjonalny szczyt w swoim związku. Spotkanie z Liv pozostawia Tylera z decyzją, która może zmienić jego życie na zawsze. Tymczasem, lekkomyślne działania Lily sprawiają, że Stefan zdaje sobie sprawę z tego, do czego jest zdolna jego matka, kiedy dojdzie do zjednoczenia jej "rodziny". Wreszcie po druzgoczącym łańcuchu wydarzeń, Damon jest zmuszony do podjęcia najtrudniejszej decyzji w swym życiu.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Rachael Yamagata - Elephants
  • Maggie Eckford - Tell Me How To Feel
  • Damien Rice - Long Long Way
  • RHODES - What If Love (Live Demo)
  • Ross Copperman - Hunger

CytatyEdytuj

Kai: Widzisz... Kiedy twoja rodzina decyduje, że jesteś niczym, poza zatwardziałym kawałkiem szmiry, cóż... Zgaduję, że najlepsze, co można zrobić, to udowodnić, że się nie mylą, nie?

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to finał 6 sezonu.
  • Jest to ostatni odcinek, w którym prawdopodobnie Nina Dobrev wystąpi w roli Eleny.
  • Kai popełnia samobójstwo, a w rezultacie cały Sabat Bliźniąt umiera.
  • Tyler zabija konającą Liv na jej życzenie, przez co przemienia się w wilkołaka, a jego rany goją się.
  • Kai łączy ze sobą Bonnie oraz Elenę: panna Gilbert pozostanie w śpiączce, dopóki jej przyjaciółka nie umrze.
  • Przyjaciele żegnają się z Eleną poprzez wniknięcie do jej umysłu.
  • Heretycy wracają do czasów współczesnych.
  • Kai zmusza Damona do podjęcia decyzji - czy pozwoli Bonnie umrzeć, ratując Elenę. Salvatore zgadza się jednak na długie oczekiwanie ukochanej.
  • Damon zabija Kaia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki