FANDOM

Impreza haloweenowa to wydarzenie, które odbyło się 31 października 2009 roku w Mystic Falls High SchoolJeremy poszedł na imprezę, wcześniej wysyłając sms-a do Vicki. Nie wiedział jeszcze, że jest ona wampirem.

Bonnie i Caroline przebrały się za czarownice, a Tyler za spartańskiego wojownika. Matt poszedł jako doktor, zaś Elena była jego uroczą pielęgniarką. Obydwoje mieli na sobie kostiumy z zeszłorocznej imprezy. Jeremy nałożył na siebie normalne ubranie wyjściowe, czyli: jeansy, t-shirt i czarne, sportowe buty. W trakcie imprezy Damon spotkał się z Carol Lockwood i powiedział jej, że Zach musiał opuścić na trochę miasto (wcześniej został zamordowany przez Damona), i że może dostarczyć jej trochę werbeny dla Założycieli. Potem Salvatore próbował odzyskać naszyjnik z kryształem Emily, lecz gdy tylko go dotknął został poparzony, a Bonnie uciekła.

Kilka godzin przed końcem Vicki znalazła Jeremy'ego na imprezie. Wyszli ze szkoły i zaczęli rozmawiać koło autobusu. W pewnym momencie kobieta rzuciła się na niego i zaczęła pić jego krew. Wtedy Jeremy zaczął krzyczeć by przestała. Zmartwiona Elena znalazła swego brata i próbowała powstrzymać Vicki, lecz ona była silniejsza. Wtedy do pomocy wkroczył Stefan, lecz Vicki schowała się za busem. Mężczyzna powiedział, aby Elena wraz z Jeremym opuściła jak najszybciej to miejsce, ponieważ może im się coś stać. Nie udało im się to, ponieważ Vicki zagrodziła wyjście, po czym rzuciła się na Elenę i wypiła trochę krwi z jej szyi. Została powstrzymana przez Stefana, który ją zabił. Jeremy nie rozumiał sytuacji. Był bardzo zdruzgotany, dlatego po imprezie Damon wymazał wszystkie jego złe wspomnienia, lecz ból nadal pozostał.

CiekawostkiEdytuj

  • W książce Klaus został pokonany przez Elenę 31 października.
  • Jest to pierwsze wydarzenie, w którym widzimy pełne unicestwienie wampira.
  • Wydarzenie ukazane jest w pierwszym sezonie, w odcinku Haunted.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj