FANDOM

640px-HalloweenParty.png
Impreza halloweenowa
Informacje o wydarzeniu
Lokalizacja

Mystic Falls High School

Data

31 października 2009

Uczestnicy

Vicki Donovan
Tyler Lockwood
Elena Gilbert
Matt Donovan
Bonnie Bennett
Caroline Forbes
Jeremy Gilbert

Impreza haloweenowa to wydarzenie, które odbyło się 31 października 2009 roku w Mystic Falls High SchoolJeremy poszedł na imprezę, wcześniej wysyłając sms-a do Vicki. Nie wiedział jeszcze, że jest ona wampirem.

Bonnie i Caroline przebrały się za czarownice, a Tyler za spartańskiego wojownika. Matt poszedł jako doktor, zaś Elena była jego uroczą pielęgniarką. Obydwoje mieli na sobie kostiumy z zeszłorocznej imprezy. Jeremy nałożył na siebie normalne ubranie wyjściowe, czyli: jeansy, t-shirt i czarne, sportowe buty. W trakcie imprezy Damon spotkał się z Carol Lockwood i powiedział jej, że Zach musiał opuścić na trochę miasto (wcześniej został zamordowany przez Damona), i że może dostarczyć jej trochę werbeny dla Założycieli. Potem Salvatore próbował odzyskać naszyjnik z kryształem Emily, lecz gdy tylko go dotknął został poparzony, a Bonnie uciekła.

Kilka godzin przed końcem Vicki znalazła Jeremy'ego na imprezie. Wyszli ze szkoły i zaczęli rozmawiać koło autobusu. W pewnym momencie kobieta rzuciła się na niego i zaczęła pić jego krew. Wtedy Jeremy zaczął krzyczeć by przestała. Zmartwiona Elena znalazła swego brata i próbowała powstrzymać Vicki, lecz ona była silniejsza. Wtedy do pomocy wkroczył Stefan, lecz Vicki schowała się za busem. Mężczyzna powiedział, aby Elena wraz z Jeremym opuściła jak najszybciej to miejsce, ponieważ może im się coś stać. Nie udało im się to, ponieważ Vicki zagrodziła wyjście, po czym rzuciła się na Elenę i wypiła trochę krwi z jej szyi. Została powstrzymana przez Stefana, który ją zabił. Jeremy nie rozumiał sytuacji. Był bardzo zdruzgotany, dlatego po imprezie Damon wymazał wszystkie jego złe wspomnienia, lecz ból nadal pozostał.

CiekawostkiEdytuj

  • W książce Klaus został pokonany przez Elenę 31 października.
  • Jest to pierwsze wydarzenie, w którym widzimy pełne unicestwienie wampira.
  • Wydarzenie ukazane jest w pierwszym sezonie, w odcinku Haunted.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki