FANDOM

Sklepvoodoo
Jardin Gris
Informacje o miejscu
Typ

Sklep voodoo

Miasto

Nowy Orlean

Jardin Gris jest to sklep voodoo usytuowany we francuskiej dzielnicy w Nowym Orleanie, w którym pracowała czarownica Katie. W odcinku House of the Rising Son, Hayley udaje się do sklepu po tojad, chcąc później zabić swoje nienarodzone dziecko. Po śmierci właścicielki sklepu, stał on pusty. Czarownice korzystały z nagromadzonych w jego magazynach ziół.

The OriginalsEdytuj

W Always and Forever, Sabine oprowadza grupę turystów po Francuskiej Dzielnicy. Pokazuje im również sklep Jardin Gris.

W House of the Rising Son, Hayley przychodzi do sklepu i spotyka Katie, zamykającą drzwi budynku. Czarownica początkowo nie chce jej obsłużyć, ale gdy dowiaduje się, że chodzi o tojad, mający zabić dziecko panny Marshall, daje jej zioła bez odebrania zapłaty. Później powiadamia o wizycie wilkołaczycy ludzi Marcela.

W Tangled Up In Blue, w sklepie pojawiają się Sophie i Rebekah. Pierwotna ogląda wisiorki, a Katie mówi jej, iż ten, który trzyma, wypełniony jest zasuszoną aksamitką i przyciąga płeć przeciwną. Rebekah pyta czarownicę, czy nie ma tojadu, na co ona reaguje ze zdziwieniem. Jednak Pierwotna atakuje ją i rzuca na ladę. Każe odpowiadać zgodnie z prawdą na pytania. Gdy Katie wyznaje, że kocha jednego z wampirów, Rebekah rzuca ją na podłogę, przykłada jej do szyi obcas buta i pyta, który z nich jest jej Romeo. Później, podczas rabunku sklepów, do Jardin Gris przychodzi Thierry. On i Katie są parą. Całują się i wyznają sobie miłość. Wampir opuszcza sklep i oznajmia towarzyszom, że już zniszczył ten sklep. Jeden z nich jednak nie słucha go i atakuje Katie, co prowokuje Thierry'ego do zabicia go. Wszystko to było częścią planu Klausa.

W Fruit of the Poisoned Tree, w sklepie pojawiają się Rebekah oraz Marcel. Pierwotna poszukuje lekarstwa na gorączkę Hayley, natomiast wampir chce się przekonać, czy - jak powiedział mu Thierry - sklep jest rzeczywiście tak zabałaganiony (co może świadczyć o podstępie Klausa).

W Farewell to Storyville, Genevieve i Marcel spotykają się w Jardin Gris, by omówić szczegóły układu. Wampir chce, by czarownica zdjęła czar powstrzymujący trójkę Pierwotnych przed opuszczeniem cmentarza. Kobieta myszkuje wśrod puszek i pojemników z ziołami. Domaga się oddania w ręce wiedźm Daviny.

W From a Cradle to a Grave, Marcel spotyka się z Oliverem w sklepie. Mężczyźni rozmawiają o przywództwie wilkołaków w mieście oraz poparciu Klausa dla jednej z grup. Wampir daje Oliverowi kuferek z ciałem martwego dziecka, które jest rzekomo potomkiem Mikaelsona. Mówi mu, iż Pierwotny będzie pewien, że za jego śmierć odpowiadają wilkołaki.

PracownicyEdytuj

  • Katie (dawniej ekspedientka i właścicielka)

WystąpieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jardin Gris oznacza po francusku Szary Ogród.
  • Wnętrze budynku zostało pokazane po raz pierwszy w odcinku Tangled Up In Blue. Przedtem akcja działa się na zewnątrz.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki