FANDOM

Jenaaaa
Jenna Sommers
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1980 (29 lat)

Miejsce urodzenia

Mystic Falls

Gatunek

Duch

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznani rodzice
Miranda Gilbert (siostra)
Grayson Gilbert (szwagier)
Elena Gilbert (przybrana siostrzenica)
Jeremy Gilbert (siostrzeniec)
Beth (babcia)
Mary (przodek)

Związki

Logan Fell (przed 2009)
John Gilbert (przed 2009)
Alaric Saltzman (2009)

Pozostałe biograficzne
Przemieniony/a przez

Niklaus Mikaelson

Zabity/a przez

Niklaus Mikaelson

Przyczyna śmierci

Złamanie karku (jako człowiek)
przebicie kołkiem (jako wampir)

Aktor/ka

Sara Canning

Pierwsze pojawienie

Pilot

Ostatnie pojawienie

The Sun Also Rises
500 Years of Solitude (iluzja)

W dniu, w którym dowiedziałam się, że mam zostać waszą opiekunką, wiesz jaka była moja pierwsza myśl? Nie ma nikogo więcej kto mógłby to zrobić?
—Jenna do Eleny.[źródło]

Jenna Sommers była ciotką Jeremy'ego i Eleny Gilbert, która stała się ich prawną opiekunką, gdy ich rodzice zginęli w wypadku samochodowym. W odcinku The Sun Also Rises została przemieniona w wampira, a później zabita przez Klausa podczas rytuału słońca i księżyca. Jenna była dziewczyną Alarica Saltzmana oraz byłą ukochaną Logana Fella.

Wczesne lata życiaEdytuj

65542

Jenna, Miranda i Grayson 23 maja 2009

Jenna urodziła się w 1980 roku w Mystic Falls jako druga córka państwa Sommers. Jej starszą siostrą była Miranda, której najlepszą przyjaciółką była Kelly Donovan. Kelly często nańczyła Jennę, kiedy była mała, natomiast później często się ze sobą bawiły. Jenna uczęszczała do Mystic Falls High School wraz z Masonem Lockwoodem, który był jej przyjacielem. Kiedyś ukradli alkohol od ojca Masona i razem pili na trybunach w szkole. Była zakochana w Loganie Fellu, z którym później była w związku. To właśnie po zerwaniu z nim opuściła miasto. W Mystic Falls pojawiała się tylko okazyjnie, gdy odwiedzała swoją rodzinę. Wiemy także, iż Jenna w młodości miała problemy z narkotykami. W dzień śmierci rodziców Eleny, Jenna była w domu Gilbertów. Wieczorem razem z Graysonem i Mirandą przygotowywała kolacje. Wtedy zadzwoniła Elena, która uciekła na imprezę, nie chcąc spędzić wieczoru z rodziną. Telefon odebrała Jenna. Gilbertówna prosiła, aby ktoś ją odebrał. W tej chwili panna Sommers oddała telefon swojej siostrze.

SezonyEdytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Była bardzo ładną kobietą o brązowych włosach i szczupłej sylwetce.

OsobowośćEdytuj

Jenna była wesołą, odważną, wrażliwą i pomocną osobą. W młodości miała problemy z narkotykami. 

W ostatnich chwilach życia chciała zabić czarownicę Gretę, aby chronić Elenę przed śmiercią.

Moce i zdolnościEdytuj

SłabościEdytuj

WystąpieniaEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jenna Sommers jest wykreowana na postaci książkowej ciotki Judith Maxwell.
  • Kiedy uczęszczała do Mystic Falls High School, chodziła razem z Masonem Lockwoodem, Johnem Gilbertem i Loganem Fellem do jednej klasy. Z tej grupy Jenna przyjaźniła się tylko z Masonem.
  • Jej pierwszą miłością był Logan Fell.
  • Kiedy Jenna przemieniła się w wampira, wypiła krew czarownicy, nie człowieka.
  • Była ostatnią osobą, która dowiedziała się o wampirach.
  • Po śmierci swojej siostry, bierze pod opiekę Elenę i Jeremy'ego i zamieszkuje w domu Gilbertów.
  • Sara Canning (Jenna) jest tylko o kilka miesięcy starsza od Niny Dobrev (Elena) i Stevena R. McQueena (Jeremy).
  • Jenna i Isobel Saltzman były miłościami Alarica i obie zostały zabite (choć ta druga nie bezpośrednio) przez Klausa.

GaleriaEdytuj