FANDOM

No image available
Jessalyn D'Aubigne
Informacje biograficzne
Data urodzenia

ok. 1972

Miejsce urodzenia

Nieznane

Zajęcie

Księżniczka
Arystokratka Mrocznych Wymiarów

Status

Nieśmiertelna

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Przemieniony/a przez

Sage

Pierwsze pojawienie

Północ

Ostatnie pojawienie

Północ

Jessalyn D'Aubigne to piękna, bogata i podziwiana przez każdego wampirza księżniczka, która ma najczystszą błękitną krew w Mrocznych Wymiarach. Mieszkała we własnym pałacu.

HistoriaEdytuj

Wczesne lata życiaEdytuj

Niewiele wiadomo na temat wczesnych lat życia Jessalyn. Została przemieniona w wieku osiemnastu lat przez Sage'a w wampira. Nieznane są okoliczności jej przemiany. Wampir podarował jej piękny pałacyk i niezliczone bogactwa.

PółnocEdytuj

W Północy, Damon udaje się do Mrocznych Wymiarów, aby odzyskać swoją nieśmiertelność, która została mu odebrana przez magiczną różę kitsune. Kupuje wiele ksiąg, z których wynika, iż księżniczka Jessalyn D'Aubigne ma najczystszą błękitną krew w tych wymiarach. Salvatore kieruje się do jej zamku, chcąc aby to ona go przemieniła - hierarchia w świecie wampirów była dla niego najważniejsza. Zanim wszedł do środka, musiał pokonać strażnika, fosę i psy. W końcu dostaje się do jej komnaty w odcieniach czerni. Na ogromnym łożu leży szczupła postać, która okazuje się być Jessalyn. Damon wyciąga nóż i chrząka, aby obudzić księżniczkę, jednak ta nie reaguje. Po kolejnej bezowocnej próbie uderza lekko w ramę łóżka. Wampirzyca budzi się, wyciągając z włosów dwie brzytwy. Pyta czy ktoś tu jest, a Salvatore pokornie odpowiada, że jest, po czym klęka przed jej łożem, ale jest ono takie wysokie, iż go nie widać. Po chwili oznajmia, że tutaj odbierze sobie życie. Początkowo księżniczka jest wściekła, syczy i ściska swoją broń, ale Damon znosi to cierpliwie. Gdy oświadcza, że chce się zabić u jej stóp i przywiodło go tu szaleństwo, Jessalyn robi się podejrzliwa, ale i zainteresowana. Wyrywa mu nóż i poznaje, że to metal, a Salvatore przyznaje się, iż jest człowiekiem. D'Aubigne rozpromienia się, ponieważ myślała, że jest on kolejnym bezużytecznym wampirem. Korzystając z radości księżniczki, Damon zaczyna swoja (uprzednio przećwiczoną) przemowę.

Podaruj mi szybką śmierć, a nie każ umierać w męczarniach po trochu każdego dnia. Nie wiesz, co zrobiłem. Nie mogłem przestać śnić o tobie. Chodziłem za tobą po całym mieście, ilekroć opuszczałaś pałac. Już teraz umieram, teraz, gdy pławię się w twojej szlachetności i w promieniach twojej urody, a przecież pamiętasz, że jestem mniej wart niż chodnik, po którym stąpasz.
—Damon wygłaszający swoją miłosną przemowę.[źródło]
Księżniczka z czasem rumieni się pod wpływem jego słów. Mimo, iż zarzuca mu, że jest chory i niezrównoważony, schlebia jej cała przemowa. Jej uwagę przyciąga jego krwawiąca warga. Salvatore przedstawia jej się i opowiada swoją historię. Przerabia historię Stefano, omija wątek Eleny i chęć zostania człowiekiem. Na koniec dodaje, że kiedy udało mu się uciec z więzienia, postanowił zakończyć swoje nowe ludzkie życie. Księżniczka i Damon wymieniają jeszcze parę zdań, po czym go ugryzła. Gdy się napiła, zmienili się rolami. Podczas wymiany krwi ich umysły się połączyły i poznał trochę codziennego życia Jessalyn. Wampirzyca chciała zaznać trochę kolorów, ale ponieważ nie wypadało jej przepadać za innymi niż czerń, żyła w szarych odcieniach. Salvatore obiecał, że przyniesie jej trochę "koloru" do komnaty, jeżeli mu na to pozwoli. Księżniczka zgadza się.

Damon odwiedza tuzin sklepów i wydaje wszystkie pieniądze, jakie miał. Zamierza wstąpić do Bonnie w motelu, ale nie starcza mu czasu. Wraca do pałacu, po srodze pytając naburmuszonego strażnika, co porabia Jessalyn. Podczas  gdy słudzy wnosili do jej komnaty pachnący szary papier i inne rzeczy, D'Aubigne była na długim, nudnym spotkaniu ze swoimi doradcami finansowymi. Po naradzie pobiegła do swojego pokoju, ale zanim zdążyła wejść, dotarła do niej fala intensywnych zapachów. Gdy weszła do środka, stanęła osłupiała. Cały pokój był pełen kwiatów, m. in. frezji, tulipanów, narcyzów. Służący zaczęli znosić wazony, a Jessalyn nabrała większej pewności siebie. Po chwili kazał wszystkim wyjść, aby mogła zostać sam na sam z Damonem.

Zapachy? Są jak... jak orkiestra dla mojego nosa! A takich kolorów nigdy dotąd nie widziałam.
—Zachwycenie Jessalyn na widok prezentu Damona.[źródło]
Po dwóch dniach kazała uszyć mundur kapitana straży dla Salvatore'a. Tymczasem Bonnie wylądowała w obozie dla zbiegłych niewolników, o czym usilnie starała się powiadomić Damona (telepatycznie). Mężczyzna znowu stał się wampirem; zdobył prestiż i moc. Postanowił już zostawić Jessalyn, ale nie wiedział jak to zrobić. Rozważał różne opcję, aż w końcu wymyślił, iż napisze jej, że wzywają go obowiązki. Że musi doglądać jej terytoriów, a wkrótce wróci. Nagle przypomniał sobie o Bonnie i uznał, że musi wracać. Zamówił roczną dostawę róż dla księżniczki, które miały być przysyłane w jego imieniu. D'Aubigne przyznała mu wysoki żołd żołnierski i zapłaciła za pierwszy miesiąc z góry. Tak Salvatore opuścił Jessalyn.

Ostatni raz księżniczka Jessalyn D'Aubigne jest wspominana, kiedy Elena  i Stefano docierają do Mrocznych Wymiarów, do pałacu Lady Ulmy. Stefano pyta brata, co ma na sobie, na co Damon odpowiada, że mundur kapitana straży księżniczki Jessalyn D'Aubigne. Kiedy młodszy Salvatore pyta, czy musiał się szlajać z księżniczką, gdy Bonnie była w obozie, Damon protestuje mówiąc, iż Jessalyn się nie szlaja.

OsobowośćEdytuj

Jessalyn jest nieśmiałą, bezpośrednią i wrażliwą dziewczyną. W swoim pałacu czuje się lekko zagubiona, bo nie umie grać roli wampirzej księżniczki. Nie czuje się pewnie w zamku, gdzie słudzy patrzą pogardliwie, kiedy tylko zamierza wydać jakiś rozkaz. Po poznaniu Damona trochę się zmienia, bardziej wierzy w siebie i nie zamierza przejmować się zdaniem sług. Chce więcej kolorów w swojej sypialni, jak i w garderobie.

Była zupełnie jak Bonnie. Mówiła dokładnie to, co myślała, i wtedy, kiedy to myślała.
—Damon o Jessalyn.[źródło]
Można wywnioskować, że była odrobinę naiwna, ponieważ nie zorientowała się wobec prawdziwych intencji Damona, chociaż wampir zgania to na niedoświadczenie księżniczki w związku z jej młodym wiekiem.

WyglądEdytuj

Jessalyn to piękna, delikatna dziewczyna, przypominająca podobnie jak zamek klejnot o delikatnej strukturze. Ma szczupłą sylwetkę, wąskie ramiona, białe i kruche. Jej karnacja jest  bardzo blada, ale nie w chorobliwy, lecz w arystokratyczny sposób. Ma bardzo długie, proste, szkarłatne włosy, które zawsze nosi rozpuszczone. Jej oczy są zielone o bardzo skomplikowanej strukturze, składającej się z wielu plamek i pierścieni. Ma długie paznokcie, zazwyczaj pomalowane na odcień czerwieni, takiej jak jej włosy. Ubiera się na czarno, ponieważ nie ma takiej pewności siebie, aby poprosić o uszycie kolorowych sukni. Według Damona poruszała się, jakby fruwała, z wielką gracją. Dopiero po prezencie od Salvatore'a - kwiatach - zdecydowała się, że każe uszyć sobie suknię z gorsetem w kolorze zgaszonej purpury. Przypominała mu kociaka, goniącego jesienny liść.

CiekawostkiEdytuj

  • Damon uważał Jessalyn za wampirzą wersję Bonnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki