FANDOM

Rozbuduj!

Johngilbert.png
John Gilbert
Informacje biograficzne
Miejsce urodzenia

Mystic Falls

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Grayson Gilbert (brat)
Miranda Gilbert (szwagierka)
Elena Gilbert (córka)
Jeremy Gilbert (bratanek)
Samantha Gilbert (przodek)
Johnathan Gilbert (przodek)

Związki

Isobel Flemming (ok. 1991)
Jenna Sommers (nieokreślone)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Bonnie Bennett/Klaus

Aktor/ka

David Anders

Pierwsze pojawienie

Under Control

Ostatnie pojawienie

500 Years of Solitude (halucynacja)

Johnathan "John" Gilbert II był bratem Graysona oraz biologicznym ojcem Eleny. Poznał Isobel Flemming gdy pewnego razu odwiedził Mystic Falls i od razu się w niej zakochał. Był również członkiem Rady Założycieli. John wraz z Alarickiem posiadali pierścienie, które miały chronić przed śmiercią. John i jego brat oba oddziedziczyli po swoich przodkach.                              

John był członkiem rodziny Gilbert.           

Wczesne lata życiaEdytuj

Pamiętniki WampirówEdytuj

Miranda i Grayson byli twoimi rodzicami, Eleno, i wiem, że jestem dla ciebie nikim. Nie ma powodu, dla którego miałabyś mi wierzyć i mi ufać. Robiłem tak wiele okropnych rzeczy, ale kiedy straciłaś rodziców, ja straciłem brata, rodzinę. Pogubiłem się. Wiem, że prawdopodobnie nigdy nie naprawię relacji z tobą, ale zrobię wszystko, żeby ochronić ciebie i naszą rodzinę.
—John do Eleny.[źródło]

WyglądEdytuj

John był dobrze zbutowanym mężczyzna o blond włosach.

OsobowośćEdytuj

John zawsze miał bliskie stosunki ze swoim starszym bratem, Graysonen, którego darzył ogromnym szacunkiem. W czasach liceaum spotkał Isobel, w której się zakochał, i która powiła mu dziecko. John zabrał ją do swojego brata, lekarza, który odebrał poród, a następnie na prośbę Johna, adoptował nowonarodzone dziecko, wraz z bratem planował powiedzieć dziecku kto jest jego prawdziwym ojcem.

Podczas gdy Grayson i Miranda wychowywali Elenę, córkę Johna, ten podróżował po świecie i zabijał wampiry. Kiedy dowiedział się, że Isobel odszukała pewnego wampira i poprosiła go, aby ją przemienił, znienawidzil istoty nocy jeszcze bardziej. Stał się bardzo mściwy. Szukał sposobu na to, aby całkowicie pozbyć się wampirów w Mystic Falls.

John początkowo wydawał się niezwykle chłodnym i wyrachowanym człowiekiem, jednak zawsze na swój sposób, starał się pomagać ludziom (usuwając wampiry). Był wierny swoim ideom, robił to, co uważał za słuszne. Wspomniane jes,t że kiedyś spał z Jenną i możliwe, że ciagle był w niej zakochany. Za ukochane osoby gotów był umierać, co też zrobił, aby przywrócić Elenę do życia, tak aby nie stała się wampirem.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zmarł trzy razy. Pierwszy raz zabity przez Damona, drugi raz zabity przez Isobel, a za trzecim razem oddał życie za Elenę.
  • Rodzina nie przepadała za jego towarzystwem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki