FANDOM

Rozbuduj!

Jules.png
Jules
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1985

Gatunek

Wilkołak

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Klaus Mikaelson

Aktor/ka

Michaela McManus

Pierwsze pojawienie

By the Light of the Moon

Jules była wilkołakiem oraz przyjaciółką Masona Lockwooda. Została zabita przez Klausa podczas rytuału słońca i księżyca.

Sezon 2Edytuj

Jules przyjechała w poszukiwaniu swojego przyjaciela Masona. Pojawia się w dniu pełni i grozi Damonowi. Zmienieona w wilka przychodzi do domu Salvatorów i gryzie Rose w ramię. 

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

Moce i zdolnościEdytuj

  • Szybka regeneracja - wilkołaki posiadają nadludzkie zdolności regeneracyjne, co oznacza, że jeśli się kiedykolwiek zostaną zranieni, ich rany niemal natychmiast się zagoją. Jak wampiry, mogą uleczyć się z najbardziej ciężkich urazów, w porównaniu jednak jest to wolniejszy proces.
  • Szybkość - wilkołaki są o wiele szybsze od ludzi. Niektóre wilkołaki okazują się być tak samo szybkie jak wampiry, a inne nie. W postaci wilka ich prędkość jest większa.
  • Siła - wilkołaki są znacznie silniejsze od ludzi. W ludzkiej formie nie są aż tak silne jak wampiry, jednak podczas pełni są wstanie je pokonać.
  • Zmysły - wilkołaki mają niezwykle rozwinięte zmysły węchu, wzroku, smaku oraz słuchu. Niektóre wilkołaki są w większym stopniu wyczulone na jeden z tych zmysłów, jak np. Jules, która potrafiła wytropić wampira lub Tyler, który w kawie wyczuł werbenę, co jest rzadko spotykane ponieważ kawa dobrze izoluje smak werbeny.
  • Zręczność - wilkołaki mają nadludzką zręczność. Mogą skakać, wspinać się, rzucać lub biegać niesamowicie szybko bez żadnego trudu czy wyczerpania.
  • Wytrzymałość - wilkołaki przechodzą przez więcej traum niż ludzie, chociażby podczas pełni, gdy doznają urazów w trakcie przemiany. Ich ciało przystosowane jest do ogromnego bólu. Podczas intensywnego wysiłku nie odczuwają nagłego zmęczenia.
  • Ugryzienie wilkołaka - ugryzienie wilkołaka jest śmiertelne dla wampira, lecz nie dla pierwotnego. Jeśli jednak wilkołak ugryzie pierwotnego, to ugryziony doświadczy halucynacji i innych efektów ubocznych.
  • Złość - kiedy wilkołak jest wściekły, jego gniew zwiększa siłę oraz inne umiejętności w krótkim czasie, co daje im przewagę nad wampirem.
  • Zmiennokształtność - podczas pełni księżyca, przemieniają się w wilki.
  • Wykrywanie kłamstwa - wilkołaki są w stanie wykryć kłamstwo.

SłabościEdytuj

  • Dekapitacja - oderwanie lub obcięcie głowy wilkołaka spowoduje natychmiastową śmierć.
  • Wyrwanie serca - wyrwanie serca wilkołakowi spowoduje trwałą śmierć.
  • Tojad - kiedy wilkołak spożyje tojad staje się osłabiony i rozgorączkowany. Wilkołak może zostać spalony, jeśli tojad ma kontakt ze skórą.
  • Urządzenie Gilberta - jest to urządzenie, które powoduje ból u wilkołaka.
  • Złamanie karku - złamanie karku wilkołaka spowoduje natychmiastową śmierć.
  • Czary - czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych wilkołaka.

RelacjeEdytuj

Tyler LockwoodEdytuj

Mason LockwoodEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Została zabita podczas rytuału.
  • Była przyjaciółką Masona Lockwooda.
  • Pierwsza poznana kobieta - wilkołak.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki