FANDOM

Kaleb Westphall[1] był czarownikiem, który został wskrzeszony przez Esther, aby Kol mógł go opętać. Nigdy nie wystąpił, jednak jego ciało było oglądane w trakcie wielu odcinków, kiedy wykorzystywał je Kol. Zmarł w wyniku klątwy nałożonej przez Finna. Najprawdopodobniej nie miał rodziny lub był samotnikiem, ponieważ ciała właśnie takich osób wykorzystywała Esther.

The OriginalsEdytuj

Jego ciało zostało przejęte przez Kola pomiędzy wydarzeniami z odcinka From a Cradle to a Grave a Rebirth. W Sanctuary została na nie nałożona klątwa, która doprowadziła do śmierci w I Love You, Goodbye.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat losów Kola w ciele Kaleba, sprawdź tutaj.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Kaleb był wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną o kręconych, brązowych włosach i niebieskich oczach. Wydawał się mieć niewiele ponad dwadzieścia lat.

OsobowośćEdytuj

Jego osobowość jest nieznana, jednak zważywszy na to, że nikt go nie szukał po zniknięciu, zakłada się, iż był samotnikiem oraz osobą samowystarczalną.

WystąpieniaEdytuj

Pojawiało się tylko ciało Kaleba, nigdy on sam.

TO: Sezon 2

CiekawostkiEdytuj

  • Michael Narducci powiedział w wywiadzie, iż Esther wybrała Kaleba na ciało dla swego syna Kola, by utrzymać go w ryzach, ponieważ nie był to potężny czarownik.
  • Fani używają nazwy Koleb, by określić Kola przebywającego w ciele Kaleba.
  • Jego nazwisko zostało zdradzone pośmiertnie - na nagrobku.

PrzypisyEdytuj

  1. Nazwisko pojawiło się na nagrobku w tej scenie.