FANDOM

Rozbuduj!

Katherinepowieść.png
Kathernie von Swartzschild
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1477 (16/500+)

Miejsce urodzenia

Nieznane

Znany/a również jako

Śnieżynka (jako kociak Margaret), Inna moc

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Baron von Swartzschild (ojciec)
Thomas Gilbert (ojczym)
Elizabeth Morrow (matka)
Elena Gilbert (przyrodnia siostra)
Margaret Gilbert (przyrodnia siostra)

Związki

Klaus (XV w.)
Stefano Salvatore
Damon Salatore

Pozostałe biograficzne
Przemieniony/a przez

Klaus (XV w.)

Zabity/a przez

Elenę Gilbert (jako wampir; po raz 1)
Jacka (jako wampir; po raz 2)

Przyczyna śmierci

Spłonięcie na słońcu (jako wampir; po raz 1)
Zakołkowanie/spłonięcie (jako wampir; po raz 2)

Pierwsze pojawienie

Szał

Ostatnie pojawienie

Bez słów

Miłość cię zmienia. A ona nigdy nie blednie, choćbyś nie wiem, jak tego pragnął. Nie popełnij tych samych błędów, co ja, Damonie. Nie walcz z miłością, jakąkolwiek, by przybrała formę.
—Katherine do Damona[źródło]
Katherine von Swartzschild urodziła się w XV w. w Niemczech jako córka Barona von Swartzschilda. Z pomocą swej służącej Gudren, została przemieniona w wampira przez Klausa. 500 lat przed akcją powieści, Katherine przemieniła braci Salvatore w wampiry, za pomocą wymiany krwi.

HistoriaEdytuj

Obudziłam się w środku nocy i zobaczyłam mężczyznę, którego sprowadziła Gudren, moja służąca. Przeraziłam się. Na imię miał Klaus i słyszałam, że ludzie w wiosce mówili, że jest wcieleniem zła...
—Katherine o przybyciu Klausa[źródło]

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Katherine posiadała długie blond włosy, sięgające aż po końce łopatek, a jej oczy były w kolorze bladego lapis-lazuli. Wyróżniała się swą specyficzną urodą, która sprawiała, że większość mężczyzn zakochiwała się w niej już od pierwszego wejrzenia.

OsobowośćEdytuj

Podczas pierwszego spotkania Katherine z braćmi Salvatore, wampirzyca sprawia wrażenie osoby kruchej, niewinnej oraz dziecinnej. Jej prawdziwe ja objawia się dopiero podczas spotkania z Eleną. Po tym wydarzeniu kobieta pokazuje jaka potrafi być bezwzględna i diabolicznie mściwa. Według Klausa, Katherine nigdy nie była specjalnie bystra, ale przyjemnie się na nią patrzyło i lubiła się bawić.

SzałEdytuj

Moc przeznaczeniaEdytuj

Bez szansEdytuj

Katherine podróżuje razem z Damonem po Europie. Bawi się swoim nowym chłopakiem Roberto, którego niedawno przemieniła w wampira. Ich życie jest przyjemne dopóki nie zostają zaatakowani przez niezniszczalne wampiry, którym udaje się zabić Roberto. Katherine i Damon uciekają. W krótkim czasie przemierzają większą część Europy w celu zmylenia pościgu. W końcu na wschodzie Europy dochodzi do walki. Kiedy obojgu wydaje się, że udało im się powstrzymać prześladowców, jeden z wampirów wstaje i wbija Katherine kołek w serce. Wampirzyca telepatycznie przeprasza Stefano, a potem umiera w objęciach Damona.

Bez słówEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej wampirze formy to biały kot z niebieskimi oczami, biała sowa ze złotawym spodem skrzydeł oraz biały tygrys w złote paski.
  • Z pomocą swojej pokojówki Gudren sfingowała swoją śmierć, aby pojednać Stefano i Damona, którzy o nią rywalizowali. Co ciekawe swoim zachowaniem sprawiła, że nienawidzili się jeszcze bardziej i przebili się nawzajem mieczami, przemieniając się tym samym w wampiry.
  • W książce jej włosy sięgają połowy pleców i są złociste, a oczy mają odcień lapis lazuli w serialu, zaś ma brązowe włosy tej samej długości, oliwkową karnację i ciemne oczy.
  • Jest przyrodnią siostrą Eleny i Margaret od strony matki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki