FANDOM

500full
Kayla Ewell
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Long Beach, USA

Data urodzenia

27 sierpień 1985

Zawód

aktorka

Postać

Vicki Donovan

Sezon(y)

123

Kayla Ewell to amerykańska aktorka, która grała Vicki Donovan w serialu Pamiętniki Wampirów.

BiografiaEdytuj

Kayla Noelle Ewell urodziła się 27 sierpnia 1985 roku w Long Beach, w Kalifornii (USA). Wychowywała się w Seal Beach wraz z siostrą i dwoma braćmi. Uczęszczała w Orange County Song & Dance Company w Westminster, gdzie uczyła się tańca, śpiewu oraz aktorstwa. W 2003 roku ukończyła Los Alamitos High School. W 1999 roku została zauważona przez agenta młodych talentów, który zachęcił ją do brania udziału w przesłuchaniach. Początkowo pojawiała się głownie gościnnie w serialach telewizyjnych, jednak nie musiała długo czekać na swój pierwszy aktorski sukces. W 2006 roku zagrała postać Janet w filmie "Całe szczęście", a wkrótce potem partnerowała Hilary i Haylie Duff w komedii romantycznej "Dziedziczki". W 2009 roku otrzymała propozycję zagrania roli Vicky Donovan, w serialu stacji CW opartego na podstawie serii powieść L.J.Smith zatytułowanej "Pamiętniki wampirów". Jej postać pojawiła się w pierwszych siedmiu odcinkach. Wkrótce potem ubiegała się o powrót do serialu. Vicky powróciła w finale sezonu drugiego oraz kilku epizodach trzeciego.

FilmografiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 1,70 m wzrostu.
  • Ma siostrę i dwóch braci.
  • Wraz z Kellan Lutz i Aimee Teegarden zagrała w teledysku piosenki "Without you" zespołu Hinder.
  • W 2010 roku Kayla wystąpiła w teledysku do piosenki "Maybe" zespołu Sick Puppies.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki