FANDOM

Kimberleydrummond.png
Kimberley Drummond
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Spanish Town, Jamajka

Zawód

Aktorka

Postać

Mindy

Sezon(y)

3

Kimberley Drummond to aktorka pochodząca z Jamajki, mieszkająca w Ameryce. Grała postać Mindy w Pamiętnikach Wampirów.

BiografiaEdytuj

Urodziła się na Jamajce, lecz już w wieku lat czterech wraz z mamą przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych. Uczęszczając do szkoły, rozpoczęła naukę tańca, co wkrótce stało się jej hobby. Pokochała scenę i zapragnęła dowiedzieć się wszystkiego o występowaniu na niej. Po zagraniu w swym pierwszym przedstawieniu odkryła swą prawdziwą pasję i dała się pochłonąć aktorstwu. Od młodego wieku dawała z siebie wszystko, wcielając się w kolejne role. Przystąpiła do artystycznej szkoły średniej, a po jej ukończeniu dostała się do nowojorskiej szkoły aktorskiej, gdzie ćwiczyła występowanie przed kamerą. Jej ciężka praca przyniosła efekty, gdy otrzymała nieznaczną rolę w filmie Mooz-Lum obok Nii Long, Rogera Guenveur Smitha, Evana Rossa, Danny'ego Glovera i Doriana Missicka. Był to pierwszy film Kimberley, lecz już wtedy poruszyła publiczność, wcielając się w muzułmankę, opowiadającą o swych przeżyciach dotyczących zamachu na World Trade Center.

Obecnie Kimberley mieszka w Atlancie. Pojawiła się w kilku produkcjach, takich jak Jej Szerokość Afrodyta czy Stuff You Should Know. Niedawno zagrała ciocię Rue w filmie Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia. Jej kariera ciągle się rozwija i uznawana jest za bardzo obiecującą aktorkę.

FilmografiaEdytuj

Rok Serial/Film Rola
2014 The Remaining Lauren Neyland
2014 The Game Rochelle / Potencjalna kelnerka
2013 Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia Ciocia Rue
2013 Homeland Angela
2013 Poślubione armii Janine Collins
2013 Stuff You Should Know Brianna
2012 Django Pony (uncredited)
2012 Jej Szerokość Afrodyta Urocza sekretarka/Recepcjonistka
2011-2012 Pamiętniki Wampirów Mindy
2012 Shelter Courtney
2011 Musimy porozmawiać o Kevinie Student #4
2010 Mooz-Lum Taqua Mahdi

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 1,63 m wzrostu.
  • Nadano jej trzy pseudonimy: Buzcuz, Kimbo oraz Kimmy D.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki