FANDOM

Tomb
Kościół Fellów
Informacje o miejscu
Typ

Kościół (ruiny)

Miasto

Mystic Falls

Kościół Fellów był to kościół w Mystic Falls, który został prawdopodobnie zbudowany przez rodzinę Fellów lub był ich własnością, ewentualnie Honorii Fell.

HistoriaEdytuj

Kościół Fellów pierwotnie należał do rodziny Fell w Mystic Falls. W 1864 roku kościele uwięziono i zabito 27 wampirów w mieście. Czarownica Emily Bennett użyła magii, aby ich tam chronić. Następnie kościół spłonął wraz z wampirami, które były w środku.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W 2009 roku, Emily Bennett wraz ze swoim potomkiem Bonnie Bennett próbowały zatrzymać Damon'a Salvatore od otwarcia grobu i uwolnienia wampirów. Z biegiem czasu Bonnie i Sheila Bennett pozwalają na otworzenie grobu, dzięki czemu Salvatore może uratować swoją ukochaną Katherine,,lecz kiedy ściągnął zaklęcie okazało się, że jej tam nie było. Wiedźmy ponownie chciały aktywować zaklęcie, lecz wszystkie wampiry uciekły.

Sezon 2 Edytuj

Katherine zostaje ponownie tam zamknięta przez podstęp swojej byłej przyjaciółki, czarownicy Lucy. Wampirzyca chciała razem z braćmi Salvatore wynegocjować Kamień księżycowy za jej wolność ale wszystko skończyło się tym, że Stefan został uwięziony razem z nią. Elena zawiera umowę z Elijah, która zgadza się pomóc w zabici Klaus'a jeśli on wydostanie z kościoła jej ukochanego.

W odcinku The Last Day, Caroline i Tyler są tam przetrzymywani w celu późniejszego wykorzystania w rytuale, ale zostali oni uratowani przez Damon'a.