FANDOM

Rozbuduj!

The Cure.png
Lekarstwo
Informacje o przedmiocie
Typ

Eliksir

Właściciel

Qetsiyah (martwa)
Katerina Petrova (martwa)
Elijah Mikaelson
Silas (martwy)
Alaric Saltzman (martwy)
Damon Salvatore
Elena Gilbert
Galen Vaughn (martwy)

Używany przez

Katerina Petrova (zażyła)
Silas (zażył)
Amara (zażyła)
Sloan (zażyła)
Elena Gilbert (zażyła)

Status

Zażyte

Lekarstwo jest eliksirem, który leczy nieśmiertelność (wampiry przemienia z powrotem w ludzi). Zostało stworzone przez czarownice Qetsiyah, żeby Silas mógł wyleczyć swoją nieśmiertelność i dołączyć do swojej ukochanej po Drugiej Stronie. Było ukryte w grobie Silasa w głębi wyspy u wybrzeży Nowej Szkocji. Można je było znaleźć za pomocą znaku łowcy, który posiadał każdy członek z Bractwa Pięciu. Kiedy Qetsiyah stworzyła lekarstwo, było przeznaczone tylko dla Silasa, dlatego istenieje jedynie jedna dawka.

HistoriaEdytuj

Sezon 4Edytuj

Sezon 5Edytuj

Sezon 6 Edytuj

W A Bird in a Gilded Cage, Bonnie mówi Damonowi, że jest w posiadaniu lekarstwa na wampiryzm, które ma z więziennego świata w 1994. Czarownica wzięła je by Damon wręczył je Elenie.

W odcinku I'd Leave My Happy Home For You Elena bierze lekarstwo i ponownie staje się człowiekiem. Odzyskuje wspomnienia jej związku z Damonem.

I'll Wed You In The Golden Summertime, Damon postanawia wypić lekarstwo z ciała Eleny i tak jak ona stać się śmiertelnikiem, by mogli razem prowadzić normalne ludzkie życie.

EfektyEdytuj

Użyte naEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W książce lekarstwem była czarna róża zaklęta przez Kitsune. Jeżeli wampir ją powąchał, zostawał śmiertelnikiem.
  • W piątym sezonie dowiadujemy się, że lekarstwem jest zmieszana krew dwóch sobowtórów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki