FANDOM

List Hayley.jpg

Hayley pisze list do Hope.

List ten został napisany przez Hayley do jej nienarodzonej jeszcze wtedy córki, Hope. Pisząc go, kobieta wspominała swą rodzinę, której na dobrą sprawę nigdy nie miała i obiecywała córce, że w jej przypadku będzie inaczej. List pojawił się w retrospekcji w odcinku From a Cradle to a Grave, zatem nie jest pewne, kiedy dokładnie powstał. Prawdopodobnie (zważając na to, że Hayley pisała go w rezydencji Mikaelsonów) stało się to pomiędzy wydarzeniami z odcinka 20 i 21.

TreśćEdytuj

Droga Zoe... lub Katlyn... lub Angelo,

Do mojej małej dziewczynki,

Twój tatuś spytał mnie przed chwilą, czy to jest list o miłości. Myślę, że można tak powiedzieć. Nigdy nie było mi dane poznać moją matkę. Nie mam pojęcia, co musiała czuć, gdy nosiła mnie pod sercem. Dlatego też pomyślałam, że napiszę do Ciebie list, abyś mogła dowiedzieć się, jak bardzo szczęśliwa jestem w tym momencie. Jak bardzo ja i Twój ojciec nie możemy się doczekać, by Cię poznać. I chcę przyrzec Ci, że będziesz miała trzy rzeczy, których ja nigdy nie miałam: bezpieczny dom, kogoś, kto będzie codziennie mówił Ci, że Cię kocha i kogoś, kto będzie walczył o Ciebie, niezależnie od okoliczności. Innymi słowy rodzinę. Więc proszę bardzo, córeczko. Resztę rzeczy rozgryziemy wspólnie. Kocham Cię.

Twoja mama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki