FANDOM

Maddox.png
Maddox
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Nieznana

Miejsce urodzenia

Nieznane

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Damona Salvatore

Aktor/ka

Gino Anthony Pesi

Pierwsze pojawienie

Know Thy Enemy

Ostatnie pojawienie

The Last Day

Maddox był potężnym czarownikiem oraz jednym z członków kręgu Klausa.

Sezon 2Edytuj

Postrzelnie Maddoxa.png

Postrzelenie Maddoxa.

Czarownika poznajemy w odcinku Know Thy Enemy. Z polecenia swojego pana przybywa do Mystic Fall, by wcielić jego plan w życie - zdobyć wszystkie składniki potrzebne do złamania klątwy oraz wykonać zadania poboczne: współpracując z Isobel Flemming - obezwładnia magią Alarica Saltzman (jego ciało jest potrzebne, by umiejscowić w nim duszę Klausa). Po porwaniu Katherine i zdobyciu kamienia księżycowego, telefonicznie powiadamia Isobel, że Klaus póki co ma wszystko, czego potrzebuje, a także o tym, że Isobel wykonała już swoje zadanie - zrobiła to co jej kazali. Z pomocą innej czarownicy o imieniu Greta, Maddox wykonuje zaklęcie, które z powrotem umieszcza ducha Klausa w jego własnym ciele. Później przydzielono im schwytanie Caroline, Tylera i Jules. Podczas gdy więźniów wewnątrz grobowca pilnuje strażnik, Maddox konfrontuje się z Damonem. Zostaje postrzelony przez Matta, a Salvatore skręca mu kark.

WyglądEdytuj

Maddox był młodym mężczyzną w wieku okołu dwudziestu lat z krótko ściętnymi ciemnymi włosami i bladej karnacji. Często chodził w czarnym płaszczu.

OsobowośćEdytuj

Maddox, podobnie jak Greta, to czarownik lojalny wobec Niklausa. Był także gotów wykonywać jego wszystkie rozkazy, nawet krzywdzić innych ludzi, co wykazuje, kiedy Klaus każe mu użyć magii na Carol Lockwood.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
    Maddox używa swojej mocy.png

    Maddox używa swojej mocy.

  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.ce.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux ma dar przepowiadania kiedy dziewczyna jest w ciąży.

SłabościEdytuj

  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2

CiekawostkiEdytuj

  • Ponieważ pracował z Klausem, musiał być naprawdę potężnym czarownikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki