FANDOM

Rozbuduj!

Magia rodowa, czyli potężna forma czarów używana powszechnie przez czarownice z Nowego Orleanu. Czary te, wyciągają moc z duchów zmarłych przodków czarownic.

HistoriaEdytuj

W Nowym Orleanie magia rodowa jest najpopularniejszą formą magii, ponieważ czarownice z francuskiej dzielnicy tworzą specyficzny sabat - ich moc uzależniona jest od mocy zmarłych przodków, spoczywających w mieście. Po ucieczce z tego miejsca zostają odcięte od mentalnych umiejętności i nie mogą uprawiać czarów. Magia rodowa jest w pełni wyczuwalna dla Daviny, ponieważ jest w dużym stopniu kontrolowana przez duchy - jest wyciągana ze zmarłych już czarownic. W pierwszym odcinku The Originals, Jane-Anne Deveraux używa magii rodowej by sprawdzić czy Hayley jest w ciąży.

ZaklęciaEdytuj

  • Zaklęcie ojcostwa, użyte przez Jane-Anne Deveraux, by potwierdzić czy Klaus był ojcem nienarodzonego dziecka Hayley Marshall. Do wykonania zaklęcia potrzebne były; kielich, świece, sól, drewniana powierzchnia.

Czarownice, uprawiające ten rodzaj magiiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy raz o Rodowych Czarach, wspomina Elijah Mikaelson w The Originals.
  • Bonnie użyła tej magii, gdy przyszła z wizytą do stu martwych czarownic przed walką z Klausem.
  • Każde wykorzystanie magii odwoływało się do duchów zmarłych i miało swoją określoną lokalizację (np. dom czarownic i cmentarze w Nowym Orelanie).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki