FANDOM

Marianna
Marianna Lockwood
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1887

Miejsce urodzenia

Mystic Falls

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Benjamin Lockwood (krewny)
Barnette Lockwood (krewny)
George Lockwood (krewny)
Richard Lockwood (potomek)
Mason Lockwood (potomek)
Tyler Lockwood (potomek)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Stefan Salvatore

Aktor/ka

Hannah Fierman

Pierwsze pojawienie

1912 (retrospekcja)

Ostatnie pojawienie

Dead Man on Campus (wspomniana

Marianna Lockwood należała do rodziny Lockwoodów. Była najlepszą przyjaciółką Samanthy Gilbert oraz członkinią Rady Założycieli. Została zamordowana przez Stefana Salvatore.

1912Edytuj

Marianna była przyjaciółką Samanthy Gilbert i wraz z nią udała się na pogrzeb Zachariacha Salvatore, gdzie spotkała jego rzekomego bratanka, Stefana. Złożyła mu kondolencje, a następnie przedstawiła się. Gdy chłopak zapytał je o przyczynę zgonu krewnego, Samantha wspomniała, iż mówi się o morderstwie. Wówczas Marianna zganiła ją, radząc, by nie rozsiewała plotek. Kobiety oddaliły się.

W późniejszym czasie Marianna została zabita przez Stefana Salvatore, który ponownie stał się rozpruwaczem. Była prawdopodobnie uważana za kolejną ofiarę seryjnego zabójcy w Mystic Falls, który mordował innych członków Rady Założycieli. 10 lat po jej śmierci, jej przyjaciółka Samantha przyznała się do morderstwa.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 3

  • 1912 (retrospekcja)

Sezon 5

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiadomo czy urodziła się w rodzinie Lockwoodów, czy poślubiła kogoś z tejże rodziny.
  • Początkowo sądzono, że była córką Johnathana Gilberta, a także matką Samanthy Gilbert, ponieważ strona wiki uważała, że Marianna ma na nazwisko Gilbert, nie Lockwood.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki