FANDOM

Matkadaviny
Pani Claire
Informacje biograficzne
Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Davina Claire (córka)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Nieznany wampir

Aktor/ka

Laura W. Johnson

Pierwsze pojawienie

Sinners and Saints

Ostatnie pojawienie

Sinners and Saints

Matka Daviny była kobietą, która dobrowolnie oddała swoją córkę na Żniwa, twierdząc, że oddanie się dla ogólnego dobra społeczeństwa nowoorleańskich czarownic to zaszczyt. Zabił ją jeden z wampirów Marcela za próbę poświęcenia własnej córki.

The OriginalsEdytuj

Matka Daviny pierwszy i ostatni raz pojawia się w odcinku Sinners and Saints, w retrospekcji z przeszłości swojej córki. Jest pokazane, jak pani Claire stoi niewzruszona, patrząc na śmierć dwóch z nastoletnich czarownic. Kiedy Davina błaga swoją matkę o pomoc, ona nawet nie reaguje. Później zostaje zabita przez jednego z wampirów Marcela.

WyglądEdytuj

Pani Claire była wysoką, szczupłą kobietą z ostrymi rysami twarzy. Była bladą kobietą o ciemnych oczach i wyniosłej postawie.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo na temat jej osobowości, jednak można wywnioskować, że nie była dobrą matką, ze względu na fakt, iż dobrowolnie oddała swoją córkę na Żniwa. W scenie odbywającej się na cmentarzu widzimy, że jest niewzruszona i wyniosła.

Moce i zdolnościEdytuj

  • Opętanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.ce.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux potrafiła rozpoznać błogosławiony stan kobiety, a Monique rozpoznawała, gdy ktoś kłamał.

SłabościEdytuj

  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.

WystąpieniaEdytuj

The Originals

Więcej z Fandomu

Losowa wiki