FANDOM

Rozbuduj!

No image available
Matthew Jeffrey Honeycutt
Informacje biograficzne
Data urodzenia

14 marca 1974

Miejsce urodzenia

Fell's Church

Znany/a również jako

Matt

Status

Żyje

Powiązania
Rodzina

Pan Honeycutt (ojciec)
Pani Honeycutt (matka)
Nieznani dziadkowie

Związki

Elena Gilbert (Dziewczyna) Chloe Pascal (dziewczyna) Jasmine (Dziewczyna) Janette (Dziewczyna w innej rzeczywistości)

Pozostałe biograficzne
Pierwsze pojawienie

Przebudzenie

Matthew Jeffrey Honeycutt, lepiej znany jako Matt Honeycutt to najlepszy przyjaciel Stefano Salvatore, Meredith Sulez, Bonnie McCullough , Eleny Gilbert oraz były chłopak tej ostatniej.

Wygląd

Matt opisany jest jako przystojny chłopak. Miał jasne włosy i niebieskie oczy. Był rozgrywającym w drużynie futbolowej w liceum i miał stypendium sportowe wiec można się domyślać że był wysportowany.

Osobowość

Matt opisany jest lojalny przyjaciel. Meredith powiedziała że to ,,najczystszy człowiek '' jakiego zna. Chodziło jej o to że najczystszy duchem że ,, nigdy niczego nie udaje i jest na wskroś uczciwy''. Było wiele razy pokazane że Matt szanuje dziewczyny i nie myśli o nich jak niektórzy chłopcy. Według Eleny ,, nigdy nie uderzyłby kobiety ani dziecka''. Matt wiele razy udowodnił że dba o swoich przyjaciół i inne bliskie mu osoby. Nigdy nie zostawił by nikogo w potrzebie. Mimo że nie bardzo lubił Damona w piątym tomie próbował pomóc mu w walce z fantomem zazdrości. Według Stefano jest ''Amerykański'' pod każdym względem. Nigdy nie kłamał.

Relacje

Elena Gilbert

Matt wcześniej był jej chłopakiem i był w niej zakochany. Po jej zerwaniu z nim przez pewien czas nie mógł się z tym pogodzić i chciał do niej wrócić ale potem zrozumiał że już a nią nie będzie. Na koniec zostali przyjaciółmi.

Bonnie McCullough

Matt był jej przyjacielem. Lubił ją i ufał jej. Tak jak ona jemu. Również pomagali sobie nawzajem.

Meredith Sulez

Meredith i Matt znali się od małego . Byli przyjaciółmi. Ufali i pomagali sobie nawzajem.

Stefano Salvatore

Stefano jest przyjacielem Matta. W piątym tomie przez wpływ fantoma przez krótki czas był na niego zły z powodu zazdrości o jego związek z Eleną ale później mu to przeszło. Poza tą sytuacją utrzymywali dobre relacje.

Damon Salvatore

Matt nie bardzo lubił Damona. Głównie dlatego że wampir prawie zawsze nazywał go ,,Mutt''. Ale w piątym tomie próbował mu pomóc co może wskazywać na to że nie uważał go za swojego wroga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki