FANDOM

Jeremy's first real encounter with ghost Anna
Medium
Informacje o gatunku
Status

Przetrwały

Medium jest to osoba, która potrafi nawiązać połączenie oraz zobaczyć ducha po drugiej stronie. Aby zostać Medium – człowiek powinien umrzeć, a następnie zostać sprowadzonym ponownie do życia.

KotwicaEdytuj

Osoba, która za pomocą zaklęcia Qetsiyah – wykorzystywana jest jako Kotwica do podtrzymania drugiej strony, żyje obustronnie. W porównaniu do zwykłego medium, nie tylko widzi duchy lecz także może utrzymywać z nimi kontakt fizyczny oraz psychiczny, nie znając ich. Obecną Kotwicą jest Bonnie, która dzięki Tessie może spokojnie studiować i żyć wraz ze swoimi przyjaciółmi, lecz gdy umiera istota nadprzyrodzona – dziewczyna odczuwa ból (tej istoty w trakcie śmierci), ponieważ wyzbywa się ona swych mocy.

Moce i umiejętnościEdytuj

Jedyną znaną umiejętnością Medium jest komunikowanie się ze zmarłymi po drugiej stronie. Umiejętność jest ograniczona przez kilka czynników:

  • Medium może porozumiewać się z osobą, którą wcześniej (przez śmiercią) znała/znał.
  • Medium potrafi porozumieć się z osobą, której nie zna, lecz kiedy ktoś inny o niej myśli lub ją wspomina.

Znane MediumEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki