FANDOM

Rozbuduj!

Meganm
Megan King
Informacje biograficzne
Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Lorenzo

Aktor/ka

Hayley Kiyoko

Pierwsze pojawienie

I Know What You Did Last Summer

Ostatnie pojawienie

I Know What You Did Last Summer

Brzmiało to tak, jakby ktoś tu umierał. Więc cieszę się, że jest dobrze.
—Megan do Caroline[źródło]

Megan King była współlokatorką Caroline i Eleny, która w odcinku I Know What You Did Last Summer  została zabita przez Enzo, kiedy weszła do jego celi.

Sezon 5Edytuj

Mgans

Megan wraz z Eleną i Caroline.

Megan przyjeżdża na Uniwersytet Whitmore i oznajmia, że jest współlokatorką Caroline i Eleny. Zaprzyjaźnia się z Gilbert, ale Caroline jej nie lubi. Naburmuszona Forbes postanawia wypić wszystkie wody proteinowe Megan, lecz gdy tylko zaczyna pić, okazuje się, że woda ma w sobie werbenę. Przerażona Caroline zaczyna zachowywać się jak paranoiczka, ponieważ myśli, że Megan o nich wie. Wampirzyce wybierają się na imprezę do domu Whitmora, lecz nie mogą wejść do środka budynku, ponieważ nie zostały zaproszone. Elena mówi Megan, że zaraz przyjdą i oddala się z Caroline.
Iui

Martwa Megan.

Kilka godzin później Elena dzwoni do Megan, lecz ta nie odbiera, dlatego dziewczyna dzwoniąc ponownie nagrywa się na jej pocztę, dając do zrozumienia, że wraz z Caroline wracają do akademika. Chwilę potem do Eleny dzwoni Megan i mówi, że ktoś ją goni oraz prosi o pomoc. Po tej prośbie rozlega się krzyk, a ciało Megan wypada przez okno. Podczas oględzin Elena odkrywa, że Megan została zabita przez wampira, aczkolwiek policja stwierdza, że Megan popełniła samobójstwo z powodu ciężkiej depresji, na którą rzekomo cierpiała. Gdy Elena i Caroline oglądają zdjęcia z telefonu Megan, który Caroline ukradła, znajdują zdjęcie zabitej dziewczyny z ojcem Eleny, Graysonem.

W Handle with Care wyszły na jaw nowe fakty, dotyczące śmierci Megan. Za jej śmierć miało odpowiadać tajne stowarzyszenie Augustine, a ją samą miał zamordować wampir, wampir Augustine.

W Fifty Shades of Grayson okoliczności śmierci Megan i jej przeszłość zostały ujawnione. King została wyleczona z choroby serca przez Garysona Gilberta (poprzez wstrzyknięcie jednej dawki wampirzej krwi). Fakt, że doktor ocalił życie córki państwa King, spowodował, iż postanowili oni sponsorować dalsze badania Gilberta. Megan zaczęła coś podejrzewać i zapisała się do Whitmore Collage. Podczas imprezy w Whitmore House natyka się na wygłodniałego Enzo, który goni ją, pije jej krew, a następnie zrzuca z budynku.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon 5

CiekawostkiEdytuj

  • Zabił ją Lorenzo.
  • Początkowo uważano, że będzie ona dziewczyną Jeremy'ego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki